۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۶۰۶۸
یادداشت/

کره گیری از دو قطبی های رسانه ای

بعضی سیاسیون داخلی با رای آوردن بایدن در انتخابات آمریکا و دریافت سیگنال از طرف ظریف و بعضی از چهره های اصلاح طلب همچون علی مطهری به دنبال مذاکره دوباره و پای میز رفتن برای برجام ۲ با ایجاد دو قطبی ترس و امید در میان مردم و اقشار مختلف جامعه می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
کره گیری از دو قطبی های رسانه ای
به گزارش جهانبین نیوز؛  در فضای رسانه ای شاهد صحبت هایی از سوی بعضی از سیاستمداران داخلی و همین رسانه های خارجی هستیم با رویکرد دو قطبی سازی هایی که در آینده کشور موثر هستند، با بررسی روند عملکرد جریان رسانه ای غرب و همچنین بعضی سیاسیون داخلی با رای آوردن بایدن در انتخابات آمریکا و دریافت سیگنال از طرف ظریف و بعضی از چهره های اصلاح طلب همچون علی مطهری به دنبال مذاکره دوباره و پای میز رفتن برای برجام ۲ با ایجاد دو قطبی ترس و امید در میان مردم و اقشار مختلف جامعه می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

بازی رسانه ای به سمتی پیش می رود که اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده دولتی در ایران همسو و رفیق با دولت جدید آمریکا روی کار نیاید احتمال جنگ و عدم سازش تحریم های جدید و بیشتر وجود دارد.
حال این چند دو قطبی را بررسی می کنیم .

دو قطبی جنگ و صلح 

در دو قطبی جنگ و صلح با جریان رسانه ای به دنبال ارسال اخباری در خصوص اعزام هواپیماهای جنگی و ناوهای جنگی به کشورهای همسایه و خلیج فارس هستند تا به این شکل القا کنند که ما آمادگی کامل حمله نظامی به ایران داریم و برنامه ریزی کرده ایم و اگر به توافق جدید دست پیدا نکنیم جنگ را آغاز خواهیم کرد که می بایست بدانیم که آمریکا به هیچ وجه به خاطر منافع خود وارد جنگ با ایران نمی شود.

دو قطبی مذاکره یا مقابله

 در این دو قطبی بعضی از سیاسیون داخلی هم، همبازی رسانه های بیگانه هستند اینگونه القا می کنند که اگر مذاکره نکنیم بازهم باید با آمریکا مقابله کرد و جایگاهی در جهان نداریم و سایر کشورها هم در مقابله با ایران می پردازند.

این دو قطبی دلیل ارتباط نزدیک و مراوده بسیار زیاد با کشورهای مختلف در جهان شکست خورده می باشد.

دو قطبی سپاه و مردم 

با القا جریان رسانه ای که حضور سپاه قدس درکشورهای همسایه باعث تحریم ها شده و سپاه را به عنوان تروریسم بین المللی می دانند و اگر سپاه قدس از این کشورها خارج نشود و موشک های خود را تحویل ندهد وضعیت معیشت و اقتصاد مردم روز به روز ضعیف تر می شود که این دو مسئله اینگونه باید بررسی گردد که اگر سپاه و موشک ها نبود امنیتی در کار نبود تا معیشتی برای مردم تامین شود.

دو قطبی رهبری_ مردم 

در جریان رسانه ای غرب ، رهبری را به عنوان مسئول بسیاری از کارهای ضعیف دولت نشانه رفته اند و می خواهند مردم  را مقابل رهبری قرار دهند و این در حالی است که رهبری در تمام جهات به دنبال منافع مردم و جمهوری اسلامی است و غیر از این نبوده و تمام مشکلات به خود دولتی ها و موضع گیری های غربی آمریکا می باشد.

دو قطبی ترور و امنیت 

با ترور شهید فخری زاده در رسانه های یگانه اینگونه جریان سازی می کنند که اسرائیل و آمریکا تسلط و آگاهی زیادی از دستگاه های امنیتی کشور دارند و هر موقع اراده کنند می توانند به هر نقطه از ایران آسیب برسانند و مردم را نسبت به امنیت کشور نا امید و دلسرد کنند.
این در حالیست که ترور شهید فخری زاده هرچند ناراحت کننده است اما در معاملات نظامی ترسوترین روش ترور شخصیت است و از طرف تمامی مجامع بین المللی هم محکوم می شود و حتی بعضی از کشورها غربی خود را از دست داشتن در این ترور به خاطر عواقب و انتقام کشورمان مبرا کرده اند.

حال با این دو قطبی های رسانه ای می بایست بصیرت خود را در خصوص جریانات رسانه ای افزایش داده و در دام  و بازی این جریانات مشترک نکنیم.

به قلم ؛ یاسر بیانی 

انتهای پیام /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۵۰:۴۵

3 Dec 2020