۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۴۶۰۴۶

مردم آسیب دیده از آبگرفتگی بندر ماهشهر نیازمند یاری هم وطنانشان هستند

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع آبگرفتگی در بندر ماهشهر و شهرهای حومه بسیاری از مردم دچار آسیب شده اند و نیازمند کمک هم وطنان خود هستند.
مردم آسیب دیده از آبگرفتگی بندر ماهشهر نیازمند یاری هم وطنانشان هستند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مجید حیدری دبیر قرارگاه جهادی امام رضا ( ع) اظهار کرد: در پی وقوع آبگرفتگی در بندر ماهشهر و شهرهای حومه که باعث زیر آب رفتن بسیاری از خانه‌ها شده است؛ بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود شده اند.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام، با تاکید بر ضرورت کمک‌رسانی هرچه سریعتر به این مناطق عنوان کرد: به منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌دیده قرار گاه جهادی امام رضا علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست برای هموطنان خود در بندر ماهشهر کرده است.

وی، خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شمال، لباس گرم، اقلام خوراکی، پمپ لجن کش، بیل، فرقون، وسایل گرمایشی و چادر را به دفتر قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام واقع در شهرکرد، میدان قدس، جنب مسجد النبی ص تحویل دهند.

این مقام مسئول با بیام اینکه این کمک‌ها با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام و مجمع جهادگران بسیج سازندگی به دست آسیب دیدگان خواهد رسید، افزود: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۸۲۸۰۶۳۸۳۵۳ و یا شماره کارت  ۶۱۰۴۳۳۷۶۲۹۴۱۵۵۴۶ به نام بنیادجهادی مهرالرضا واریز کنند.

گفتنی است؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا درخواست می‌شود کمک‌های عیر نقدی به صورت بسته بندی تحویل این قرار گاه داده شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۹:۲۷

1 Dec 2020