۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۶۰۴۱
امام جمعه شهرستان لردگان:

حرکت مسئولان جهت برطرف کردن مشکلات اقتصادی لاک پشتی است

امام جمعه شهرستان لردگان گفت: نظارت مسؤولان بر قيمت اجناس خيلي ضعيف است و حرکت مسؤولان جهت برطرف کردن مشکلات گراني لاک‌پشتي است.
حرکت مسئولان جهت برطرف کردن مشکلات اقتصادی لاک پشتی است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيدمهدي تاج‌زاد امام جمعه شهرستان لردگان، با اشاره به گراني‌هاي بدون توجيه و منطق در خصوص برخي از اجناس گفت: گراني با گران‌فروشي تفاوت دارد، ما درشرايطي اقتصادي سختي قرار داريم ولي اکثر گراني‌ها ربطي به تحريم‌ها ندارد چراکه برخي توليدات داخل نيز ۱۰۰ درصد گران شده‌اند.
 
امام جمعه لردگان اضافه کرد: نظارت مسؤولان نيز خيلي ضعيف است و حرکت مسؤولان جهت برطرف کردن مشکلات گراني لاک‌پشتي است، گران‌فروشي گناهي بزرگ و نابخشودني است و از مصاديق ظلم مي‌باشد و اين در حالي است که اکثر دستگاه‌ها و شرکت‌هاي دولتي و خصوصي گران‌فروشي مي‌کنند. 

 تاج‌زاده افزود: در خصوص گران‌فروشي دستگاه‌ها و شرکت‌هاي دولتي بايد دستگاه قضايي و دادستاني‌ها به داد مردم برسند و سخت‌ترين احکام را براي جلوگيري از گران‌فروشي اعمال کنند از مجلس و دولت و قوه‌قضاييه انتطار مي‌رود با گران‌فروشي مردمي و دستگاهي مقابله کنند.

وي همچنين به افتتاح پتروشيمي لردگان در شرايط تحريمي و در سال جهش توليد اشاره و ابراز اميدواري کرد: بهره‌برداري اين پتروشيمي در شرايط تحريم افتخار بزرگي است که توسط نيروهاي داخلي ساخته و افتتاح شد و با افتتاح پتروشيمي لردگان در اين اوضاع نابه سامان اميدواريم شاهد محروميت‌زدايي بيشتري در استان و شهرستان باشيم و در بحث اشتغال مستقيم و چه غير مستقيم جوانان تاثيرگذار باشد.

انتهاي پيام/ 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۶:۴۱

30 Nov 2020