۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۶۰۳۹
نخبه علمي شهرستان اردل؛

ترور نخبگان سرانجام برجامي که امضايش تضمين بود

نخبه علمي شهرستان اردل با بيان اينکه تنها راه نجات کشور تکيه بر توان داخلي است نه چشم دوختن به دولت جنايتکار آمريکا گفت:ترور نخبگان سرانجام برجامي که امضايش تضمين بود.
ترور نخبگان سرانجام برجامي که امضايش تضمين بود
امين سليماني نخبه علمي شهرستان اردل در گفت در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تبريک و تسليت شهادت و فقدان محسن فخري‌زاده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌اي گفت: اين ترور بزدلانه که با دستان جنايتکارانه شبکه‌ي صهيونيستي تروريزم بين‌الملل دولتي صورت گرفت نشانه‌ي به بن بست رسيدن استکبار جهاني در مقابل پيشرفت‌هاي علمي  ملت سرافراز ايران اسلامي بوده و صرفاً جهت انتقامجويي از ملت عزيز ايران است.

سليماني بيان کرد:جنايتکاران تصور ميکنند با ترور دانشمندان کشور مي‌توانند مانعي در برابر رشد و بالندگي فرهيختگان و نخبگان اين مرز و بوم ايجاد نمايند، ولي با حول و قوه الهي انشاءالله در اين رفتار شنيع و قساوت‌آميز نيز شکست خواهند خورد و به اغراض پليد و شريرانه‌ي خود دست نخواهند يافت.

وي در ادامه افزود: برخي از مسئولين همچنان دم از مذاکره مي زنند و تنها راه نجات کشور را مذاکره با غرب و آمريکاي جنايتکار مي دانند و بدانند که آمريکا و غرب بي اعتماد هستند و هيچ زماني خيرخواه ما نخواهند بود  و همچنين ترور نخبگان سرانجام برجامي که امضايش تضمين بود.

نخبه علمي شهرستان اردل با بيان اينکه راه نجات کشور تکيه بر  توان داخلي است گفت: مقاومت و مقابله با استکبار جهاني ، موجب دستيابي به عزت و اقتدار مي شود.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۳:۰۸

30 Nov 2020