۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۶۰۳۶
امام جمعه فارسان؛

دستان جنايتکار استکبار جهاني بار ديگر چهره خبيث خود را آشکار کرد

امام جمعه فارسان گفت: ترور شهيد دکتر محسن فخري زاده ذره‌اي در مسير نظام اسلامي و اهداف بلند انقلاب انحراف ايجاد نمي‌کند و اتفاقاً انگيزه‌ها را تقويت مي‌کند تا با قدرت و صلابت ادامه راه را طي کنيم.
دستان جنايتکار استکبار جهاني بار ديگر چهره خبيث خود را آشکار کرد
حجت‌الاسلام محسن ملک پودر در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: دستان جنايتکار استکبار جهاني در عصر جمعه به خون مطهر دانشمندي فرهيخته، استادي انقلابي، مديري جهادي، کارگزاري صديق و افتخار هسته‌اي ايران شهيد دکتر محسن فخري زاده رئيس سازمان پژوهش و نوآوري وزارت دفاع، آغشته شد تا بار ديگر چهره خبيث خود را آشکار و اعلام کند با مکتب اهل‌بيت عليهم‌السلام و انقلاب اسلامي جنگي دائمي داشته و تحمل رشد و تعالي نظام اسلامي را ندارد.
 
وي تصريح کرد: از آنجائي که توان رويارويي مستقيم ندارد، حقد و کينه خود را بزدلانه با ترور به نمايش مي‌گذارد و گمان دارد انجام اين جنايات خللي در اراده پولادين مردم و مسئولان نظام و ادامه راه وارد مي‌سازد.
 
ملک پور بيان داشت: درحالي‌که ايادي کفر و نفاق و اذناب داخلي آنان بايد بدانند اين سفاکي ها ولو باعث خسارت و تحملان سخت است اما ذره‌اي در مسير نظام اسلامي و اهداف بلند انقلاب انحراف ايجاد نمي‌کند و اتفاقاً انگيزه‌ها را تقويت مي‌کند تا باقدرت و صلابت ادامه راه را طي کند.
 
وي اظهار داشت: البته قطعاً وقطعامسئولين محترم به‌موقع انتظار مردم را در پاسخ سخت و کوبنده‌اي که درس عبرت باشد برآورده خواهند کرد. به‌روزهاي خوش محو رژيم صهيونيستي از صفحه روزگار نزديک مي‌شويم.
 
امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: اينجانب شهادت اين سردار عرصه علم، پژوهش و دفاع را به رهبر معظم انقلاب، همکاران، شاگردان، دوستان، ملت شريف ايران تبريک و تسليت عرض نموده از خداي تعالي براي بازماندگان و خانواده مکرم ايشان اجر و صبر و براي شهيد سعيد رفعت مقام و علم درجات خواستارم.

انتهای پیام/530پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۰۲:۰۶

30 Nov 2020