۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۶۰۳۴
دبیر نهضت سواد رسانه ای استان چهارمحال و بختیاری:

بیش از 5 هزار نفر تحت پوشش آموزش های سواد رسانه ای نسرا در استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفتند

دبیر نهضت سواد رسانه ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: تربیت بیش از 30 مدرس سواد رسانه ای، برگزاری 200 کلاس حضوری و مجازی با تعداد مخاطب بیش از 5 هزار نفر و نیز تولید محتوای آموزشی در زمینه سواد رسانه ای از مهم ترین اقدامات نسرا در استان بوده است.
بیش از 5 هزار نفر تحت پوشش آموزش های سواد رسانه ای نسرا در استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفتند
حمید مقصودی، دبیر نهضت سواد رسانه استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز، اظهار داشت: امروزه رسانه ها به عنوان یکی از تاثیرگزارترین ابزارها در زندگی افراد نقش مهمی ایفا می کنند، رسانه ها به تدریج در حال افزایش نفوذ خود بر سبک زندگی افراد، آگاهی از واقعیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و شکل دادن به ارزش های شخصی هستند.
 
وی افزود: سواد رسانه ای نیازمند آن است که از طریق فرهنگسازی عمومی به یک مطالبه جدی برای شهروندان جامعه تبدیل شده و به صورت یک جنبش پرانرژی دنبال شود.
 
دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۷ با ظرفیت عظیم و بی پایان بسیج وارد عرصه سواد و فضای مجازی شد و در جهت بالابردن سطح سواد رسانه ای عموم مردم، استراتژی ها و برنامه های متنوعی را در جهت رسیدن به اهداف خود ترسیم کرده است.
 
وی عملکرد نهضت سواد رسانه ای استان را از نظر کیفی مطلوب دانست و گفت: تربیت بیش از 30 مدرس سواد رسانه ای، برگزاری 200 کلاس حضوری و مجازی  با تعداد مخاطب بیش از 5 هزار نفر و نیز تولید محتوای آموزشی در زمینه سواد رسانه ای از مهم ترین اقدامات نسرا در استان بوده است.
اینفوگرافی؛ عملکرد نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری
 
دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، در پایان ابراز داشت: برنامه ها و اهداف نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان با محوریت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش تربیت مدرس، سازماندهی و آموزش مبانی سواد و آموزش نرم افزارهای کاربردی با موضوعات مبانی سواد رسانه، تفکر انتقادی، فرصت ها و آسیب های فضای مجازی، جنگ نرم، ضرورت ها و تاکتیک ها، تبلیغ در فضای مجازی، آداب مصرف رسانه ای و کارآفرینی و کسب و کار در فضای مجازی همچنان ادامه دارد .
 
انتهای پیام/1028ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۲۱:۱۳

29 Nov 2020