۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۶۰۲۶

تراژدی قطعی شبکه های تلویزیون در فارسان/ مشکل چه زمانی حل می شود؟

سهم شهرستان فارسان در روزهای بارانی قطعی مکررر تلویزیون و اینترنت است که همین امر موجب اعتراض بسیاری از شهروندان این شهرستان شده است.
تراژدی قطعی شبکه های تلویزیون در فارسان/ مشکل چه زمانی حل می شود؟
به گزارش جهانبین نیوز؛ بدون شک تلویزیون در عصر حاضر یکی از نیازهای خانواده محسوب می‌شود به گونه‌ای که هر قشر از جامعه حداقل یک گیرنده تلویزیونی در گوشه‌ای از منزل خود دارد.

شبکه‌های دیجیتال یکی دیگر از دستاوردهای نظام که در چند سال گذشته در سراسر کشور جهت پوشش‌ همگانی راه‌اندازی شده است و شهرستان پارسیان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قریب به ده سال است که این سیستم دیجیتالی در این شهرستان راه اندازی شده است. 

در این مدت شبکه‌های آنالوگ کم‌کم جای خود را به دیجیتال داد و مردم به فکر خرید دستگاه دیجیتال و دریافت تصاویر باکیفیت بودند، غافل از اینکه روزی می‌رسد که گلایه‌های زیادی از شهروندان شهرستان  فارسان در خصوص قطعی شبکه‌های دیجیتال به گوش می‌رسد و این قطعی شبکه‌ها رفته رفته به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

اختلال و قطعی مکرر شبکه‌های دیجیتال در شهرستان فارسان به علت بارش برف و باران است و مهم‌تر آنکه اگر برق قطع شود و یا باران و باد در شهرستان اتفاق بیفتد، همه چیز بدتر و خراب‌تر از قبل می‌شود. 

در این شرایط کرونایی تنها سرگرمی ما تلویزیون است که آن هم مدام قطع و وصل می شود

سلیمانی یکی از شهروندان فارسانی در گفتگو با جهانبین نیوز می گوید: در این شرایط کرونایی تنها سرگرمی ما تلویزیون است که متاسفانه اختلال در شبکه های تلویزیونی وجود دارد.

او ادامه می دهد: نه تنهاتلویزیون بلکه اینترنت ما نیز ضعیف است و هیچ مسئولی جوابگو این مسئله نیست.

سلیمانی تشریح می کند: با توجه به تعداد کم اماکن تفريحي و وضعيت آب‌وهوا، تلويزيون از مهم‌ترين سرگرمي‌هاي مردم اين شهرستان است که متأسفانه با بارندگي و رعدوبرق قطع مي‌شود و هر بار راه‌اندازي آن مدت‌زمان طولاني طول مي‌کشد.

مسئولین برای قطعی دیجیتال و اینترنت چاره ای بیندیشند

یکی دیگر از شهروندان فارسانی در گفتگو با خبرنگار ما می گوید:  نه تنها قطعی دیجیتال برای ما دردسر ساز شده است بلکه در خصوص عدم وجود شبکه‌هايي مانند تماشا هيچ اقدامي نشد.
 
اين شهروند فارساني  عنوان می کند : حداقل در خصوص اين قطعي، تدابيري انديشيده شود که در آينده شاهد اين موضوع نباشيم يا اگر حادثه‌اي پيش آمد و دچار قطعي تلويزيون شديم در اسرع وقت تعميرات و بازسازي صورت بگيرد.
 
قطعی شبکه های دیجیتال از سوی صدا و سیما بوده است

به گزارش جهانبین نیوز؛  اين مشکل از سوي خبرنگار ما پيگيري شد و علت قطعي شبکه‌هاي ديجيتال در روزهاي اخير از سوي صداوسيما ايجاد مشکل در فرستنده جهانبين در بخش ميزدج عنوان شد که مسئولان مربوطه اين مشکل را رفع کردند.
 
پيرو پيگيري  با مسئولين صداوسيماي استان ،علت قطع گيرنده‌هاي تلوزيوني  بارندگي  آسيب رسيدن به فرستنده دکل کوه جهانبين بوده که اين مشکل را رفع کردند.

انتهای پیام/530پ
 

 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۴۶:۳۰

29 Nov 2020