۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۶۰۱۷

بسیجیان شهرکیان؛ از مبارزه با کرونا تا کمک به نیازمندان و فقرا

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی شهرکیان گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا در استان این پایگاه برنامه‌های مختلفی را در شهرکیان اجرا کرد که ضدعفونی معابر، دوخت ۳هزار ماسک به همت بسیج خواهران، غربالگری دوطرفه شهر توسط پایگاه‌های بسیج و همکاری با شهرداری و حوزه امام مجتبی (ع) از جمله این فعالیت‌ها بود.
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید علیدوستی  فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی شهرکیان با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت شهید رجایی شهرکیان دارای ۳۰۰ بسیجی می‌باشد و سال گذشته ۹۰ نفر از آن‌ها به عضویت فعال مبدل شدند، اظهار داشت: سال ۹۸ این پایگاه به عنوان پایگاه نمونه استانی و کشوری انتخاب شد زیرا که طبق برنامه‌های ابلاغ شده بالغ بر ۴۳ برنامه اجرا شد که برگزاری یادواره ۹۰ شهید شهرکیان و پنج شهید گمنام و برگزاری یادبود شهید سردار سلیمانی و تشریح نمادین پیکر ایشان با حضور ۲هزار و ۵۰۰ نفر از همشهریان از جمله این برنامه‌ها بود.

وی ادامه داد: بعد از شیوع ویروس کرونا در استان این پایگاه برنامه‌های مختلفی را در شهرکیان اجرا کرد که ضدعفونی ۳۸ قسمت سطح شهر توسط ۱۱ دستگاه کشاورزی، دوخت ۳هزار ماسک به همت بسیج خواهران، غربالگری دوطرفه شهر توسط پایگاه‌های بسیج و همکاری با شهرداری و حوزه امام مجتبی (ع) از جمله این فعالیت‌ها بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی شهرکیان تصریح کرد: همچنین با اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی که از طرف سازمان بسیج مستضعفان ابلاغ شده بود افرادی که از نظر مالی در مضیقه بودن مورد حمایت قرار گرفتند و حتی رانندگان تاکسی خط شهرکرد به شهرکیان از نیازمندان هزینه‌ای دریافت نمی‌کردند و نانوایی‌ها نیز به نیازمندان نان رایگان می‌دادند و این هزینه‌ها توسط اعضای پایگاه پرداخت می‌شد.

علی‌دوستی ادامه داد: خرید جهیزیه  اقساطی توسط موسسات خیره حضرت زهرا (س)و کریمه اهل بیت و پرداخت اقساط توسط اعضای پایگاه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله حلقه‌های صالحین، سخنرانی‌ها، کلاس‌های مزاج شناسی و طب سنتی از طریق فضای مجازی و توسط امام جماعت محلراز جمله فعالیت‌های دیگر این پایگاه مقاومت می‌باشد.

وی تصریح کرد: حضور نخبه‌های عالی و دانش آموختگان ممتاز با رتبه‌های دو رقمی در این پایگاه یکی دیگر از دلایل ممتاز شدن پایگاه می‌باشد که کلاس‌های آموزشی برای بسیجیان برگزار می‌کنند و برنامه‌های مناسبتی عید غدیر و قربان و ... نیز توسط این جوانان برپا می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی افزود:  طرحی که در حال حاضر در حال پیگیری آن هستیم میوه شب یلدا می‌باشد که در این طرح ۴۵۰ بسته میوه میان نیازمندان توزیع می‌شود همچنین خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند در حال اجرا است که امیدواریم هرچه زودتر چرخه این ویروس منحوس متوقف شود و مردم از این زتح رهایی یابند.

 وی در پایان گفت: این پایگاه از لحاظ مساحت در ابعاد کوچکی قرار دارد و اعضای شورا همه جلسات را در جوار امامزاده عزیزالله برگزار می‌کنند که البته همجواری با امامزاده برای ما و بسیجیان افتخار بزرگی است اما اعضاء آرزو به دل مانده‌اند که حداقل یک جلسه را در محیط پایگاه برگزار کنند که به علت کمبود فضا محقق نشده هر چند در بازدید آخر فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) از این مکان قول مساعدت و همکاری جهت تحویل مکان بزرگتر به ما داده شده است لذا از دستگاه‌های دیگر نیز درخواست داریم که همکاری لازم برای تحقق این امر را داشته باشند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۳:۲۳

26 Nov 2020