۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۶۰۱۴
فرماندار شهرستان فارسان؛

وضعيت قرمز کرونا در شهرستان فارسان/ تعطيلي آرامستان هاي اين شهرستان

فرماندار شهرستان فارسان گفت: با توجه به اوج گرفتن بيماري کرونا در کشور، طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان فارسان، آرامستان هاي شهرستان فارسان در تمامي روزهاي هفته جهت زيارت اهل قبور و برگزاري مراسم‌ها تعطيل است.
وضعيت قرمز کرونا در شهرستان فارسان/ تعطيلي آرامستان هاي اين شهرستان
مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: با توجه به اينکه شهرستان فارسان در وضعيت قرمز قرار دارد مقرر شد گروه‌هاي شغلي 2 و 3 و 4 از تاريخ 1 آذر به مدت دو هفته تعطيل شوند گروه شغلي 1 که جهت نياز ضروري مردم مي‌باشد با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي به فعاليت خود بپردازند.

وي در ادامه افزود: در خصوص تردد همشهريان عزيز نيروي انتظامي ورودي‌هاي شهرستان کنترل را بر عهده دارد و از ساعت 9 شب تا ساعت 4 صبح تردد در سطح شهرستان ممنوع خواهد بود و کارکنان دولت نيز به صورت يک‌سوم در محل کار حضور خواهند يافت.

وي خاطرنشان کرد: آرامستانهاي شهرستان فارسان تعطيل مي‌باشند و از مردم شريف تقاضا داريم که به‌جز در موارد ضروري خاک‌سپاري به تعداد 10 الي 15 نفر بيشتر در آرامستان حضور پيدا نکنند و در بحث تشديد نظارت بر پروتکل‌هاي بهداشتي و رعايت تعطيلي‌ها و محدوديت‌ها در سطح شهرستان اعمال‌شده است.

وي اظهار داشت: از همه عزيزان که به خاطر سلامتي خود و خانواده خو پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت و در تجمعات شرکت نمي‌کنند سپاس گذاريم و از تمام کسانيکه فکر مي‌کنند کرونا نمي‌تواند کاري بکند خواهشمنديم به خود بيايند و پروتکل‌ها را رعايت کنند.

وي در پايان ضمن اشاره به اينکه علي‌رغم رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي آرامستان يکي از محل‌هاي پرخطر مي‌باشد گفت: شرايط روحي خانواده‌هاي داغدار کاملاً قابل‌درک است ليکن انتظار مي‌رود شهروندان فهيم شهرستان فارسان همانند گذشته نسبت به محدوديت‌هاي اعلام‌شده، متعهدانه و مسئولانه عمل نموده و در راستاي مديريت موضوع به خدمت گذارانشان ياري رسانند.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۵:۰۱

26 Nov 2020