۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۶۰۰۸
امام‌جمعه فارسان؛

افکار عمومی را بهم نریزید؛ مذاکره کار ساز نیست / مديريت صحيح رمز از بین بردن مشکلات است

امام‌جمعه فارسان گفت: متأسفانه باز عده‌اي براي هموار کردن مسير غلطشان با خبرسازي‌هاي دروغين و ضريب دادن به برخی اکاذيب با جنگ رواني و دوقطبي سازي، سعي مي‌کنند در مردم آمادگي ذهني براي مذاکره با دشمن را فراهم کنند.
افکار عمومی را بهم نریزید؛ مذاکره کار ساز نیست / مديريت صحيح رمز از بین بردن مشکلات است
حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: اگر ايران اسلامي و مردم هوشمند ما با آمريکا مخالفت دارند ربطي به جناح چپ و جناح راست يا به اين گروه و آن گروه ندارد که بعضي‌ها نشاني غلط مي‌دهند و افکار عمومي را منحرف مي‌کنند که بله اگر امروز مخالفتي با مذاکره صورت مي‌گيرد چون مي‌خواهند در دولت بعد، خودشان قهرمان شوند و کذا و کذا.
 
وي بيان داشت: مخالفت با آمريکاي جنايت‌کار نماد استکبارستيزي ملت ايران است و قدر آن را مي‌دانند، عده‌اي به بهانه‌هاي پوچ و واهي بر طبل عزت سوزي به نام فرصت نکوبند، اين‌ها که مي گوئيد فرصت نيست، فرصت خود ملت ايران و جوانان اين کشور هستند که با مديريت صحيح مي‌توانند همه مشکلاتي که با سوء تدبير و مديريت ليبرال و سکولار به کشور تحميل‌شده را از بين ببرند.
 
وي اظهار داشت: توجهتان به داخل باشد، عظمت خودتان و حرف امام انقلاب را فراموش نکنيد که فرمودند: "ما مي‌توانيم" و تا امروز هم هر جا که اراده انقلابي در کشور حاکم بوده کارهايي که عده‌اي از ديگران طلب مي‌کردند، در داخل انجام‌شده است، باز عرض مي‌کنم عده‌اي با عوام‌فريبي، دشمن را تطهير نکنند.
 
وي بيان داشت: همه مشکلاتي که براي کشور فراهم‌شده مربوط به سياست‌هاي استکباري نظام سلطه و آمريکاست و فرقي بين دموکرات و جمهوري‌خواه نيست، منصف باشيد و تاريخ را فراموش نکنيد، من براي کساني که فراموش کردند يادآوري مي‌کنم، ۲۰ فروردين سال ۱۳۵۹ آقاي جيمي کارتر دموکرات دستور داد به‌عنوان يک روش هميشگي عليه ايران، همه روابط سياسي و اقتصادي قطع شود.
 
وي گفت: اقدام مذکور از سوی جیمی کارتر اولين اقدام خصمانه از طرف آمريکا و توسط دموکرات‌ها بود و بعد آمار تحريم‌ها و سخت‌گيري‌ها از آن موقع تا امروز را بررسي کنيد و ببينيد کدام‌يک از اين دو حزب به ايران بيشترین صدمه را زده‌اند، بعد قضاوت کنيد که آيا بين گرگي که بالباس ميش مي‌آيد و گرگي که ظاهر مي‌آيد کدام خطرناک‌تر است؟ به تعبير رهبري پنجه آهنين را در دست‌کش مخملي قرار داده‌اند.
 
وي افزود: بعض از آقايان که براي گرفتار کردن کشور مدال هم گرفته‌اند دم از دوستي با اين افراد مي‌زنند واقعاً اگر شما سياست بلد باشيد مي‌دانيد که در جهان سياستي که غربي‌ها بناکرده‌اند و به آن عمل مي‌کنند، دوستي و رفاقت معنائي ندارد، منافع مقدم بر دوستي است.
 
امام‌جمعه فارسان تصريح کرد: مگر نديديد که براي رسيدن به منافع مدّ نظرشان حاضرند دوستانشان را ناديده بگيرند؟ و امروز هم که ديگر چيزي از آمريکا باقي نمانده، چرا افول را نمي‌بينيد؟ کشوري که ايالاتش متفرق شده و نظام داخلي‌اش دچار هرج‌ومرج سياسي و اقتصادي شده با آن بدهي عظيمي که دارد و هرروز بيشتر مي‌شود با انتخاباتي که هنوز وضعيت روشني ندارد و معلوم نيست سکان اداره کشور به دست چه کسي مي‌افتد، آيا مي‌شود به چنين مجموعه‌اي دل بست؟

وي در پايان بيان داشت: متأسفانه باز عده‌اي براي هموار کردن مسير غلطشان با خبرسازي‌هاي دروغين و ضريب دادن به بعضی اکاذيب با جنگ رواني و دوقطبي سازي، سعي مي‌کنند در مردم آمادگي ذهني براي مذاکره با دشمن را فراهم  کنند.
انتهای پیام/530پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۴۸:۰۳

26 Nov 2020