۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۶۰۰۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان؛

طرح شهيد سليماني مي‌تواند مبارزه با کرونا را هدفمند کند/ بسيجيان در تلاش هستند تا باري از دوش کادر درمان برداشته شود

با کليد خوردن طرح شهيد سليماني در شهرستان فارسان مي‌توان شاهد همکاري سازمان‌يافته و هدفمند سپاه و بسيج با جبهه درمان و سلامت کشور در راستاي نابودي ويروس کرونا بود.
طرح شهيد سليماني مي‌تواند مبارزه با کرونا را هدفمند کند/ بسيجيان در تلاش هستند تا باري از دوش کادر درمان برداشته شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ طرح شهيد سليماني طرحي است که در آن از نيروهاي بسيجي در جهت مهار ويروس منحوس کرونا استفاده‌شده و تلاش مي‌شود تا بسيجيان به کمک جبهه درمان کشور رفته و در کنار آنان در خط مقدم مقابله با ويروس منحوس کرونا قرار بگيرند.

حميد يزداني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان در اين خصوص گفت: بسيجيان از همان ابتدا در تلاش بودند تا به هر شکل ممکن باري از دوش کادر درمان و پزشکي کشور برداشته و با عناوين مختلف نظير توليد و توزيع رايگان ماسک، کمک به ضدعفوني و گندزدايي مناطق پرتردد و يا توزيع مواد ضدعفوني‌کننده بين مردم به‌صورت رايگان و... گامي در جهت کمک به مبارزه با ويروس کرونا و کمک به جبهه بهداشت و درمان بردارد.

وي گفت: متأسفانه عده‌اي اين مطلب را درک نمي‌کنند که سپاه و بسيج فراجناحي هستند و فقط و فقط هدفشان کمک و خدمت به مردم است و در هر حالي با هر دولتي که سر کار باشد خالصانه در راه خدمت به مردم کمک‌حال دولت و مسئولان هستند اما عده‌اي با تهمت ناروا به اين ستون‌هاي استوار انقلاب در جهت تخريب بر مي‌آيند.
 
یزدانی در پايان گفت: خوشبختانه با استارت طرح شهيد سليماني در فارسان مي‌توانيم شاهد باشيم که بسيجيان به‌صورت هدفمند با نهادهاي بهداشتي و کادر درمان در جهت مقابله با ويروس کرونا کمک کنند و بدون شک اين‌گونه همکاري کردن در راستاي تأمين سلامت و از بين بردن اين ويروس منحوس اثربخش‌تر و اثرگذار تر خواهد بود.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛  پايگاه‌هاي بسيج همکاري لازم را در برابر مقابله با ويروس کرونا با مرکز بهداشت داشته باشد.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۰۱:۴۹

25 Nov 2020