۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۵۹۹۳
آبروي محله در لردگان برگزار شد

شهدا مايه عزت و آبروي نظام هستند/ تفکر بسيجي، سليماني پرور است

امام جمعه موقت در آيين برگزاري آبروي محله شش شهيد (محله مسجد آخوند لردگان) گفت: برگزاري يادواره هاي شهدا موجب تقويت و تحکيم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي‌شود.
شهدا مايه عزت و آبروي نظام هستند/ تفکر بسيجي، سليماني پرور است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛  حجت الاسلام حسين قاسم پور امام جمعه موقت لردگان در آيين برگزاري آبروي محله  شش شهيد (محله مسجد آخوند لردگان) گفت: برنامه آبروي کوچه‌ها، افتخار محله‌ها يک حرکت فرهنگي معنوي است و برگزاري اين‌گونه برنامه‌ها موجب تقويت و تحکيم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي‌شود.
 
وي  با بيان اينکه برقراري ارتباط بيشتر مردم با خانواده شهدا يکي از راه هاي تکريم خانواده هاي شهدا است ادامه داد: اين طرح در همين راستا برنامه ريزي شده و برهمين اساس برنامه اي در محله خانواده شهيد در راستاي تکريم خانواده هاي انان با اهالي آن محله برگزار مي شود.
 
حجت الاسلام قاسم پور افزود: انقلاب ما امانت است، شهدا و رزمندگان با نثار جان خود توانستند امانتداري خود را ثابت کنند و اين امانت بايد توسط ما به دست امام عصر (عج) برسد.

قاسم پور تصريح کرد: امروز به برکت خون شهيدان، وجود ايثارگران و شهداي مدافع حرم، ايران امن‌ترين کشور دنيا بوده، بنابراين بايد با بينش و بصيرت همه مسائل موجود در اين انقلاب جريان ساز جهاني را تجزيه و تحليل کرد تا واقعيت ها را آنگونه که حقيقت هستند ديد نه به آن صورت که دشمنان و منافقين انقلاب اسلامي با توسل به ابزارهاي رسانه اي و اينترنتي نشان مي دهند.

وي با اشاره به فرهنگ ارزشمند يادواره شهدا گفت: ياد و خاطره شهدا با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه بدين معنا است که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسيم وآن را ادامه دهيم.

حجت الاسلام قاسم پور در پايان تاکيد کرد: شهدا جان خود را نثار کردند تا اهداف متعالي امام که همان زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدي است به سرمنزل مقصود برسد.

وي در ادامه سخنراني خود با اشاره به هفته بسيج گفت: بسيج يک کلمه نيست، بلکه بسيج و بسيجي مفهومي دارد به وسعت اقيانوس ها و عظمت کوه ها،  بسيجي سن و سال نمي شناسد، زمان و مکان نمي‌شناسد، گاهي بسيجي مي‌شود علي اصغر (ع) شش ماهه در کربلا در دامان پدر، گاهي مي‌شود حسين فهميده با ۱۴۰۰ سال فاصله زماني،  حسين فهميده اي  که عشق را با تمام وجود تجربه کرد و خود را در راه رسيدن به معشوق فدا ميکند. 

قاسم پور بيان داشت: بسيجي يعني باکري ها،  همت ها، سليماني ها و ... و تفکر بسيجي انسان پرور است مثل حاج قاسم سليماني، حججي و ديگر شهداي اسلام که براي رسيدين به معشوق جان خود را فدا کردند.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۵۶:۱۷

25 Nov 2020