۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۴۵۹۵۶
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل ؛

بسیج در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفت

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیج در صف مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار گرفت.
بسیج در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفت
سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گراميداشت هفته بسيج گفت: بسيج بنا به مقتضيات زمانه ماموريت هاي مختلفي را برعهده گرفته و بر عهده خواهد گرفت و اين را در ميدان عمل ثابت کرده است.

موسوي اظهار کرد: بسيج در هشت سال دفاع مقدس اقدامات ارزنده ای داشت و به درستي که اگر بسيج در دفاع مقدس نبود و شکل نگرفته بود معلوم نبود سرنوشت جنگ و انقلاب چه ميشد.

وي از برگزاري  70 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسيج در اين شهرستان خبرداد و گفت:برنامه هاي هفته بسيج سال جاري با شعار “بسيج پيشرو خدمت اميدآفرين”در سطح شهرستان برگزار می شود.

موسوي به عمده برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان اردل اشاره کرد و گفت: عطرافشاني گلزار شهدا،برگزاراي يادواره شهدا،نشست هاي بصيرتي در فضاي مجازي، توزيع بسته هاي فرهنگي و بهداشتي و کمک هاي مؤمنانه از مهمترين برنامه هاي هفته بسيج در اين شهرستان است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل به شيوع ويروس کرونا در کشور همزمان با سراسر جهان و ايجاد مشکلات اقتصادي براي مردم اشاره کرد و گفت: بسيج در خدمت رساني به مردم در زمان‌هاي مختلف آمادگي کامل داشته و از اولين روزهاي شيوع کرونا در صف مقدم مقابله با اين ويروس قرار داشت.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۲۸:۱۰

21 Nov 2020