۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۴۵۹۲۳
بوکسور عضو تیم ملی:

گروه‌های مافیایی اجازه نمی‌دهند بوکس مدال بگیرد/ امیدوارم طلسم مدال آوری در المپیک توکیو شکسته شود

بوکسور اهل استان چهارمحال و بختیاری از برنامه‌ریزی‌ها برای کسب اولین مدال المپیک در رشته بوکس خبر داد.
گروه‌های مافیایی اجازه نمی‌دهند بوکس مدال بگیرد/ امیدوارم طلسم مدال آوری در المپیک توکیو شکسته شود
علی جمالی  بوکسور اهل استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز گفت: سومین اردو تیم ملی بوکس در جزیره کیش برگزار شد.

 بوکسور چهارمحال و بختیاری افزود: این اردو جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک و کسب سهمیه این رقابت‌ها که قرار است اردیبهشت ۱۴۰۰ در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار شود، تشکیل شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تقریبا تکلیف همه اوزان مشخص شده است مگر اینکه تا زمان اعزام به مسابقات پاریس در یک وزن خاص فرد بهتری پیدا شود.

جمالی عنوان کرد: در وزن تخصصی‌ خودم چند رقیب داشتم، به همین دلیل سه مسابقه درون اردویی برگزار شد که موفق شدم با اختلاف از رقبای خود پیشی بگیرم.

بوکسور اهل استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سنگین وزن در وزن ۹۱ کیلو انتخاب شدم، خاطرنشان کرد: برگزاری اردو به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط خاص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، تا اینکه در نهایت نفرات اصلی تیم ملی انتخاب شدند و اکنون در سومین اردو تیم ملی به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: بعد از اردو کیش یک هفته استراحت خواهیم داشت سپس مجددا اردو دیگری در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

جمالی با بیان اینکه اردوها ۲۰ روزه و سپس یک هفته استراحت خواهیم داشت، اظهار داشت: در حال حاضر وزن تیم کامل است، اوزان ۷۵ و ۵۲ کیلو گرم در مسابقات قبل موفق به کسب سهمیه المپیک شدند و امید است دیگر وزن‌ها نیز در مسابقات فرانسه بتوانند سهمیه کسب کنند و این نوید را می‌دهم من هم یکی از این افراد باشم.

بوکسور چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تیم آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات فرانسه و کسب سهمیه المپیک را دارد.

وی تاکید کرد: بعد از انقلاب در رشته بوکس نتوانستیم مدال کسب کنیم و این شاید به وجود برخی گروه‌های فشار برمی‌گردد که در این رشته ورزشی وجود دارد.

جمالی ادامه داد: گروه‌های مافیایی باعث شده‌اند که ایران علی‌رغم تمام قابلیت‌هایی که بوکسورهای این کشور دارند نتواند به مدال المپیک دست پیدا کند و حق ورزشکاران از بین برود، بسیار دیده شده که نتیجه مسابقه به دلیل داوری برگردانده شده و این اتفاقا معمولا در مسابقات قبل از فینال رخ می‌دهد.

بوکسور اهل استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تیم ملی بوکس در حال حاضر در بهترین وضعیت به سر می‌برد و شانس بالای کسب مدال داریم، امید بسیاری وجود دارد که در المپیک این دوره بتوانیم مدال کسب کنیم و طلسم چندین ساله مدال نگرفتن در المپیک را بشکنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه کشورها در رشته بوکس پیشرفت‌هایی داشته‌اند اما ورزشکاران ازبکستانی و قزاقستانی به لحاظ فنی و حرفه‌ای سطح بالاتری دارند که با آنالیز بازی‌های این بوکسورها توانستیم به شناخت کافی از شیوه بازی آن‌ها دست پیدا کنیم.

جمالی تنها راه موفقیت را خودباوری دانست و افزود: باید به این سطح از باور و ایمان برسیم که ورزشکاران ایرانی‌ از همه لحاظ، سطح بسیار بالاتری از دیگر ورزشکاران دارند.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۲:۱۸

14 Nov 2020