۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۴۵۸۴۸
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)؛

۳۱۴۹ فقره تسهیلات به مددجویان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۷ ماهه نخست امسال ۳۱۴۹ وام قرض‌الحسنه از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان این نهاد ارائه‌شده است.
۳۱۴۹ فقره تسهیلات به مددجویان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد
به گزارش جهانبین نیوز، علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری  با بیان اینکه تمامی خدمات بانکی توسط صندوق امداد ولایت به سپرده‌گذاران ارائه می‌شود گفت: در ۷ ماهه نخست امسال ۲۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان وام از طریق این صندوق به مددجویان پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال و کمک به توانمندسازی مددجویان یکی از وظایف و کارکردهای مهم و اساسی کمیته امداد است افزود: ۴ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان میلیون تومان به متقاضیان طرح‌های اشتغال و خودکفایی ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به ارائه تسهیلات احداث و خرید مسکن توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان ادامه داد: ۶ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان وام به متقاضیان خرید و احداث مسکن در شهرها و روستاهای استان و همچنین ۳ میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان وام ودیعه مسکن به خانواده‌های نیازمند پرداخت‌شده است.

ملک پور بابیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات حمایت و رفع نیاز متقاضیان است گفت: ۱۱ میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان این نهاد اعطاشده است.

وی اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان به شعب صندوق امداد ولایت در ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا به سایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

انتهای پیام /1020ج 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۵:۰۹

31 Oct 2020