۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۵۸۴۵
دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری؛

مقابله با شیوع ویروس کرونا نیازمند همکاری و تعامل مردم و مسئولان است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: مقابله با شیوع این ویروس نیازمند همکاری و تعامل مردم و مسئولان است و لازم است همگی در این دو هفته تمام تلاش خود را به منظور کسب نتیجه مطلوب انجام دهند.
مقابله با شیوع ویروس کرونا نیازمند همکاری و تعامل مردم و مسئولان است
به گزارش جهانبین نیوز، عبدالرضا علی‌محمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مقابله با شیوع این ویروس نیازمند همکاری و تعامل مردم و مسئولان است و لازم است همگی در این دو هفته تمام تلاش خود را به منظور کسب نتیجه مطلوب انجام دهند.

وی افزود: تبیین اعمال محدودیت ها برای مردم الزامی است و با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم،  ائمه جمعه و جماعت، فعالان فضای مجازی، مسئولان را در این امر یاری دهند.

علی‌محمدی بیان کرد: کنترل مبادی ورودی و خروجی استان،اعمال جریمه های سنگین، توقیف خودرو، تشدید  جلوگیری از تردد بی مورد در سطح شهر، پرهیز از هرگونه تجمع الزامی است.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه کادر درمان و روحیه خستگی ناپذیری این قشر زحمت‌کش که همواره در سخت ترین شرایط از هیچ گونه تلاشی دریغ نکرده اند، بیان کرد: کنترل ورودی مراکز بهداشتی و درمانی و مطب پزشکان، پالایش مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از ورود افراد دارای درخواست غیر ضروری باید انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری ضرورت همکاری همگانی در شرایط شیوع ویروس کرونا، فرهنگ کمک‌های مومنانه به خصوص در تخفیف یا بخشش در اجاره‌بهای ساختمان‌های مسکونی و تجاری در چهارمحال و بختیاری را از اولویت های مهم عنوان کرد.


انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۹:۱۷:۳۲

29 Oct 2020