۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۵۷۴۲
سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی؛

خصوصی سازی فوتبال؛ از رویا تا واقعیت/ تیم های فوتبال در استان های غیر برخوردار رشد نمی کنند

سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی گفت: چون توان مالی استان های غیر برخوردار اندک است، معمولا بازیکنان مهاجرت می‌کنند و در این استان ها کمتر مشاهده شده است که تیمی بتواند رشد کند؛ چون منابع مالی وجود ندارد.
خصوصی سازی فوتبال؛ از رویا تا واقعیت/ تیم های فوتبال در استان های غیر برخوردار رشد نمی کنند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مجمع سالیانه هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هیات های فوتبال استان ها و باشگاه ها ما در استان های مثل چهارمحال و بختیاری در آمدی ندارند چون تیمی وجود ندارد .

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال نه در  بخش دولتی فعال است و نه بخش خصوصی تصریح کرد: اگر تغییری در عرصه سیاست گذاری وجود نداشته باشد این روند ادامه دارد.

 بهاروند با اشاره به اینکه متاسفانه تنها چند استان در سطح بالا ورزش و تیم داری می کنند بیان داشت: استان هایی مثل چهارمحال و بختیاری که غیر برخوردار هستند نمی توانند کاری را از پیش ببرند.

وی با تاکید بر اینکه اگر این مشکل در استان های غیر برخوردار حل نشود جوانان ما از استان ها مهاجرت کرده و این روند ادامه دار خواهد بود گفت: ما تا کنون چندین مرتبه این مسئله را از مجلس پیگیری کرده ایم اما متاسفانه نتیجه ای حاصل نشده است.

بهاروند با تاکید بر اینکه مجلس می تواند این مسئله را مصوب کند گفت: سرمایه دارن می توانند حمایت مالی کنند و تیم های فوتبال را در استان های غیر برخوردار راه اندازی نمایند.

وی اذعان داشت: اگر می خواهید ورزش استان چهارمحال و بختیاری  تکون بخورد باید هیئت های فوتبال راه اندازی شود.

بهاروند خاطر نشان کرد: تمام مشکلات ما به خاطر نبود ساختار است و حتی اگر نماینده ای این وضعیت را بهبود دهد برای مدت کوتاهی مسئله بهبود پیدا می کند چرا که زیر ساختی وجود ندارد.

بخش خصوصی ریشه ای حمایت نمی کنند

سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بخش خصوصی ریشه ای حمایت نمی کنند بیان داشت: بخش خصوصی تشکیلاتی راه اندازی نمی کند و این فقط مقطعی است

بهاروند با اشاره به اینکه اگر در استان چهارمحال و بختیاری حداقل یک باشگاه بنیان گذاری شود گفت: با راه اندازی باشگاه تمام رشته های ورزشی آورده می شود و این باشگاه الگویی برای همه می شود اما اگر این باشگاه ها پراکنده باشد فایده ای ندارد.

وی تاکید کرد: اگر دو میلیارد هزینه کنید و یک هیئت امنا خوب بگذارید مشکل حل می شود اما اگر این کار را نکنید همه این ها مقطعی است.

بهاروند از راستینه نماینده مجلس خواست که این مسئله را پیگیری کنند تا مشکل استان در راستای هیات های فوتبال حل شود .

وی یاد آور شد: استان های غیر برخورد دار چیزی عایدشان نمی شود و اکثر جوان ها و نوجوانان ما نیمه راه ورزش را کنار می گذارند چون امکاناتی ندارند.

بهاروند با تاکید بر اینکه تیم داری در این استان به جوانان و نوجوانان انگیزه می دهد گفت: اگر باشگاهی در این استان حتی با لیگ 3 راه اندازی شود تمام بچه ها انگیزه دارند در این تیم بازی کنند.

وی تاکید کرد: بعضی استان های سکوی پرتاب وجود ندارد و این خیلی بد است.
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۱۰:۲۳

15 Oct 2020