۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۵۷۲۸

بیمارستان بروجن، صاحب راه دسترسی مناسب شد

شهردار بروجن گفت: با بهسازی و آسفالت فاز یک و دو مسیرهای دسترسی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) بروجن، این مرکز بزرگ بهداشتی و درمانی از راه دسترسی مناسب برخوردار شد.
بیمارستان بروجن، صاحب راه دسترسی مناسب شد
حمزه‌علی ولیان شهردار بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به تعریف سه مسیر دسترسی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) گفت: پس از تکمیل فاز یک، فاز دو مسیر دسترسی به این بیمارستان نیز به مساحت 12 هزار مترمربع بهسازی و آسفالت شد.
 
وی با بیان اینکه هم‌اکنون زمینه دسترسی ایمن خودروهای امدادی و شخصی از مسیرهای مذکور به بیمارستان فراهم است، افزود: اجرای این طرح عمرانی شامل جدول‌کشی، اجرای اساس، بهسازی و آسفالت 10 روز زمان برده و بیش از 2 هزار تُن آسفالت مصرف شده است.
 
شهردار بروجن همچنین از احداث فاز سه مسیر دسترسی به بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: مطالعات این طرح توسط مهندسین مشاور انجام شده که پس از تصویب و اخذ مجوز در کمیسیون ماده 23 و کمیته برنامه‌ریزی استان، عملیات اجرایی آغاز می شود.
 
ولیان اضافه کرد: مبلغ این پیمان شامل احداث کنارگذر و پل روگذر یکصد میلیارد ریال بوده که با انتخاب پیمانکار از طریق مناقصه ظرف 9 ماه کاری اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۱:۳۱

13 Oct 2020