۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۵۷۱۶

کرونا پیرو جوان نمی شناسد / تعطیلی اماکن پر رفت و آمد ضرورت دارد

افزايش چشمگير تعداد بيماران مبتلا به کرونا و مرگ‌ومير ناشي از آن در روزهاي اخير در فارسان باعث شد تا وضعيت شهرستان بحراني درآيد و از تکميل شدن ظرفيت بيمارستان‌ خبر مي‌دهند.
کرونا پیرو جوان نمی شناسد / تعطیلی اماکن پر رفت و آمد ضرورت دارد
به گزارش جهانبین نیوز ، بالا رفتن ميزان مرگ‌ومير مبتلايان به کرونا در اين شهرستان در چند روز گذشته نتيجه رفتارهاي سه تا چهار هفته گذشته و رعايت نکردن دستورالعمل‌هاي بهداشتي است.
 
شرايط وخيم شهرستان فارسان در شيوع بيماري کرونا، مسئولان شهرستان را بر آن داشت تا با وضع کردن محدوديت‌هايي مانند بيرون بَر شدن مجدد فروشگاه‌هاي فست فود و کاهش حضور مردم در تفرجگاه‌ها، کرونايي را در پيش بگيرند.

تمامی اماکن پر رفت و آمد در فارسان تعطیل شد
 
مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ در ستاد مبارزه با کرونا اين شهرستان گفت: تمام مناطق گردشگري تفريحي،  تاريخي، گيم نت‌ها، کتابخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، کلاس‌هاي فني حرفه‌اي و باشگاه‌هاي ورزشي سرپوشيده تعطيل است.

وی افزود: گروه نظارتي  از دستگاه‌هاي اجراي تشکيل‌شده بر روي اين مناطق  نظارت مي‌کند.
 
به گزارش جهانبین نیوز ؛ با توجه به بيست و پنجمين جلسه ستاد بيماري کرونا مقرر شد کليه آموزشگاه‌هاي وابسته به فني و حرفه‌اي، کتابخانه‌ها، زبان‌سراها و آموزشگاه‌هاي زبان، مراسمات اجتماعي، فرهنگي، مذهبي، جلسات غير ضرور و همايش‌ها، مساجد و مصلي ها و برگزاري نماز جمعه، مراکز تفريحي، استخرها و باشگاه‌هاي بدن‌سازي، سينما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهاي پذيرايي، آرايشگاه‌هاي زنانه، باشگاه‌هاي ورزشي و ورزش‌هاي پربرخورد مثل کشتي، کاراته، جودو و موارد مشابه، نمايشگاه‌هاي تخصصي، مراکز پلاسکو، مراکز ترک اعتياد، مراکز بازي‌هاي رايانه‌اي و گيم نت‌ها، شرکت فرش، کافه، قهوه‌خانه، چايخانه‌ها و شهربازي‌ها، بازارهاي روز تا کسب مجوز بازگشايي از طريق ستاد استاني مديريت بيماري کرونا تعطيل گردد.
 
اتاق اصناف شهرستان در اسرع وقت نسبت به برگزاري جلسات آموزشي و توجيهي با اتحاديه نانوايان، تالارها و هيات رئيسه کليه پاساژها، به‌منظور رعايت دقيق پروتکل‌هاي بهداشتي در اماکن فوق اقدام نمايد.
 
تيم ارزيابي و بازرسي صنايع و کارخانه‌ها (با محوريت اداره صنعت، معدن و تجارت و با همکاري شبکه بهداشت و درمان) نسبت به تشديد نظارت بر کارخانه‌ها و ارائه آموزش‌هاي لازم به فعالان واحدهاي توليدي و شاغلين اين واحدها اقدام نمايند.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۳۳:۵۴

11 Oct 2020