۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۴۵۶۲۶

مانور ساعت صفر لحظه‌ای در بروجن برگزار شد

فرماندار شهرستان بروجن با تأکید بر حفظ آمادگی و توان عملیاتی یگان‌های امدادی و خدمات‌رسان از برگزاری مانور ساعت صفر لحظه‌ای خبر داد.
مانور ساعت صفر لحظه‌ای در بروجن برگزار شد
مسعود ملکی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: ساعت 06:10 صبح امروز و با اعلام حریق و انفجار در ایستگاه گاز فشار قوی محله شهیدرجایی، کلیه دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان، یگان‌های نظامی و انتظامی و... فراخوان ناگهانی شدند.

وی افزود: در این مانور که با سناریویی از پیش طراحی شده و بدون اطلاع قبلی از مکان و زمان عملیات برگزار شد، توان عملیاتی یگان‌های امدادی و خدمات‌رسان و همچین میزان امکانات و تجهیزات امدادی در زمان وقوع بحران مورد بازبینی و ارزیابی قرار گرفت.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بروجن با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از 9 استان حادثه‌خیز کشور است، تأکید کرد: ارتقا توان عملیاتی نیروهای امدادی و استفاده از حداکثر توان و تجهیزات به کاهش خسارات و تلفات انسانی در مواقع بحرانی کمک خواهد کرد.

گفتنی است در این مانور از حضور به‌موقع 7 تا 10 دقیقه‌ای یگان‌هایی از نیروی انتظامی، آتش نشانی و شهرداری بروجن، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، اورژانس و هلال احمر و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان آب و برق تقدیر شد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۹:۰۹:۱۵

26 Sep 2020