۰
plusresetminus
احمد راستینه هفشجانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار بازگشت آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: ما در مورد استراماچونی حتما در کمیته تربیت بدنی کمیسون فرهنگی جلسه خواهیم داشت و در این مورد دو موضوع وجود دارد؛ اول اینکه اقدامات نمایندگان مجلس در راستای حمایت از استقلال و پرسپولیس پگو سایر تیم‌ها است.
درخواست هواداران استقلال باید به صورت جدی پیگیری شود/ حضور استراماچونی بستگی به یک جلسه دارد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ احمد راستینه هفشجانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار بازگشت آندره‌آ استراماچونی  اظهار داشت: ما در مورد استراماچونی حتما در کمیته تربیت بدنی کمیسون فرهنگی جلسه خواهیم داشت و در این مورد دو موضوع وجود دارد؛ اول اینکه اقدامات نمایندگان مجلس در راستای حمایت از استقلال و پرسپولیس پگو سایر تیم‌ها است.

وی افزود: اقدامات مجلس باید در راستای شادی آفرینی هوادران این دو تیم باشد و ما نمیخواهیم به دلیل عملکرد بد تیم‌ها، هواداری ناراحت شود. اما این را باید بدانید که به خاطر دفاع از حقوق هواداران، اجازه نمی‌دهیم قراردادهایی به کشور ما تحمیل شود که خود قرارداد و اصل قراداد باعث از بین رفتن بسیاری از حقوق باشگاه‌ها و منافع ملی شود. به عبارتی خیلی از حقوق‌های مربیان خارجی که ثبت می‌شود، می‌تواند هزینه زیر ساخت‌های باشگاها شود.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از موردهایی که باعث شده چنین اتفاقاتی برای کشور صورت بگیرید، نداشتن قانون نظام باشگاه‌داری است که متاسفانه چنین لایحه‌ای از سوی مسئولان ذیربط به مجلس ارائه نشده است و اکنون هیچ اساسنامه روشنی در رابطه با باشگاه‌داری در کشور موجود نیست.

وی همچنین در ادامه گفت: زمانی قرارداد با بازیکنان و مربیان خارحی را ممنوع می‌کنیم و یک زمانی آنقدر باز می‌گذاریم که بازیکنان و مربیان بی‌کیفیت وارد فوتبال ایران شود. این بی‌ثباتی در فوتبال به خاطر این است که یک اساس باشگاه‌داری امروز ضرورت کشور ما است که متاسفانه در حوزه ورزش در اختیار نداریم.

راستینه تصریح کرد: در خصوص استراماچونی باید بگویم جلسه‌ای در این رابطه خواهیم داشت و به موضوع این مربی رسیدگی خواهیم کرد. فیفا همواره نشان داده که برخوردهایش حقوقی نیست و متأسفانه سیاسی نیز بوده است؛ ولی در رابطه با استراماچونی بیشتر در خصوص فدراسیون فوتبال و و باشگاه استقلال است تا پیگیری‌های لازم برای حضور ایشان است.

وی در پایان تاکید کرد: آنچه که مهم است و باید مسئولان ذیربط به آن اهتمام بورزند، حقوق هواداران است که باید به صورت جدی درخواست هواداران را پیگیری کنند. حضور یا عدم حضور استراماچونی بستگی به نتیجه کمیته تربیت بدنی کمیسون فرهنگی دارد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۲۶:۳۳

18 Sep 2020