۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۵۴۷۵
امام‌جمعه فارسان

دشمن با تمام قوا براي محو اسلام و مظاهر اسلامي در تلاش است/ آموزش در افق نزديک به سمت مجازي شدن پيش مي‏رود

امام‌جمعه فارسان گفت: دشمن با تمام قوا براي محو اسلام و مظاهر اسلامي در تلاش است و دولت‌هاي اسلامي در خواب هستند. به تعبير حضرت امام اين‌ها با اصل دين و اسلام مخالف‌اند، چرا عده‌اي نمي‌خواهند بفهمند يا خود را به نفهمي زده‌اند.
دشمن با تمام قوا براي محو اسلام و مظاهر اسلامي در تلاش است/ آموزش در افق نزديک به سمت مجازي شدن پيش مي‏رود
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر فارسان گفت: سيزده آبان امسال، پنجاه و نهمين انتخابات رياست جمهورى آمريكا برگزار مى‏شود.
 
وي افزود: دويست سال است كه مردم آمريكا در چنبره چرخه‏ى معيوب قدرت، كه در دستان دو حزب جمهوري‌خواه با نشان «فيل» و دمكرات با علامت «الاغ» است، گرفتار هستند. اكنون اين دور از انتخابات توسط صاحب‌نظران آمريكايى و بين‏المللى مجموعه‌اي از «ترين‏ها» را به‏ خود اختصاص داده است. «بدترين»، «پرتنش‏ترين»، «عجيب‏ترين»، «سرنوشت‏سازترين»؛ اين‏ها توصيفاتى است كه به انتخابات آينده داده‏اند؛ اما ترامپ، انتخابات آينده را «فاسدترين» انتخابات تاريخ آمريكا مى‏داند. وى معتقد است، دموكرات‏ها پيشاپيش، «تقلب» در انتخابات را كليد زده‏اند و چنانچه اين انتخابات به شكست وى منجر شود، فاسدترين انتخابات تاريخ آمريكا خواهد بود.
 
وي تصريح کرد: اوباما برجام رو نقض کرد، ترامپ از خارج شد؛ بعد يه عده منتظر هستند بايدن رأي بياره و دوباره بگن دلواپس نباشيد شما بزدل سياسي هستيد حالا چه اشکالي داره دوباره بريم مذاکره برجام 2 3 4؛
 
وي اظهار داشت: نقشه حركت ملت ايران به سمت پيشرفت و قوت و رفع مشكلات مزمن اقتصادى و فرهنگى و اجتماعى فقط و فقط از مسير فرهنگ ناب اسلامى و انقلابى و اتكاء به توان بيكران ايرانى مى‏گذرد. غير از اين خيانت محض است.
 
وي بيان داشت: دو سال پيش و در 20 مرداد ماه سال 1397 بود كه، رئيس قوه قضائيه در نامه‏اى به رهبر معظم انقلاب اسلامى درخواست كرد، اجازه اقدامات ويژه در برخورد قاطع و سريع در چارچوب قانون مجازات اخلال‏گران در نظام اقتصادى كشور و قانون مجازات اسلامى داده شود. رهبر انقلاب اسلامى نيز با اين درخواست موافقت فرمودند. پس از گذشت دو سال، آيت الله رئيسى طى درخواستى خواستار تمديد آن اجازه شد - برگزارى اين دادگاه‏ها - حتى براى وابستگان مسؤولان ارشد نظام و مسؤولان متخلف دستگاه قضايى و برخى قضات متخلف- موجب شد، اميدوارى بيشترى به روند مبارزه عادلانه و ريشه‏اى با فساد در اذهان عامّه مردم به وجود آيد و ان شاالله سفر رياست محترم قوه قضاييه به استان هم برکات خود را در همين زمينه‌ها خواهد داشت
 
امام‌جمعه فارسان به آموزش مجازي اشاره داشت و گفت: مسئله مجازي شدن آموزش را نبايد يک مسئله موقت و به دليل مسائل کرونا دانست. اين‌گونه نيست که به خاطر کرونا يک يا دو سال آموزش مجازي شود و بعد از آن دوباره به وضعيت قبل برگردد. بر اساس روندها، آموزش در افق آينده نزديک (حداکثر ۵ تا ۱۰ سال آتي) به سمت مجازي شدن کامل، پيش مي‏رود و تنها اثر کرونا، تسريع اين فرآيند بود به‌طوري‌که بازه زماني ۵ تا ۱۰ سال را به ۳ تا ۵ سال کاهش داد.
 
وي بيان داشت: دشمن با تمام قوا براي محو اسلام و مظاهر اسلامي در تلاش است و دولت‌هاي اسلامي در خواب هستند همين چند روز قبل در ايام شهادت امام حسين عليه‌السلام، همين افراطي‌هاي صهيونيست در منطقه مالمو در سوئد جائي که ادعاي آزادي و آزادانديشي و آزادي بيان دارند، در يک حرکت کاملاً افراط‌گرايانه و نژادپرستانه عليه اعتقادات و مقدسات اسلام به ساحت مقدس قرآن کريم اهانت کردند و اين کتاب هدايت بشر را به آتش کشيدند و دل آزادانديشان عالم و مسلمين را به درد آوردند. کنفرانس اسلامي و ديگران هم مثل هميشه خوابند و يا در فکر تدارک ديدن براي برقراري ارتباط با اسرائيل هستند؟ به تعبير حضرت امام اين‌ها با اصل دين و اسلام مخالف‌اند، چرا عده‌اي نمي‌خواهند بفهمند يا خود را به نفهمي زده‌اند.
 
وي افزود: سال ۹۳ وقتي نشريه فرانسوي شارلي ابدو به پيامبر اسلام (ص) توهين کرد و دولت فرانسه از آن حمايت کرد، روحاني نه‌تنها سکوت کرد که ظريف براي ديدار با وزير خارجه فرانسه و مذاکره‌ درباره برجام عازم آن کشور شد!
 
وي عنوان داشت: حالا مجدداً همان نشريه موردحمايت دولت فرانسه به رسول خدا (ص) توهين کرده و روحاني و وزير خارجه‌اش مهر سکوت بر لب زده‌اند و نهايتاً سخنگوي وزارت خارجه، آن را تحريک‌آميز دانسته! سؤال: دستگاه ديپلماسي يک کشور اسلامي سياست‌هايش را از کجا مي‌گيرد؟
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۱۸:۱۸

11 Sep 2020