۰
plusresetminus
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان بروجن گفت: کنکور سراسری سال 99 همزمان با سراسر کشور و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در 6 حوزه امتحانی برگزار می شود.
برگزاری کنکور سراسری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی/ اطمینان خاطر به خانواده داوطلبان
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: کنکور سراسری سال 1399 همزمان با سراسر کشور روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه با شرکت سه‌هزار و سیصد داوطلب و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشت همی مصوب برگزار می‌شود.

مجید میراحمدی افزود: اقدامات لازم در زمینه بهداشتی و ایجاد فضای آرام‌بخش برای داوطلبان انجام شده و این آزمون در 6 سالن مجزا با حداقل فاصله صندلی 2 متر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای ضدعفونی کردن حوزه‌ها و اقلام آزمون از قبیل سالن‌ها،صندلی‌ها و... انجام شده است، تصریح کرد: اکیپ‌های بهداشتی متشکل از پزشک، پرستار و کارشناس بهداشت محیط نیز در هر شعبه مستقر خواهند شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجن ضمن اطمینان خاطر به خانواده‌های داوطلبان، تأکید کرد: لازم است به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از همراهی داوطلبان خودداری شود.

میراحمدی گفت: مدیریت فضای خارج از جلسه برگزاری آزمون نیز مهم بوده و با همکاری عوامل انتظامی از شلوغی، تجمع مشایعت‌کنندگان و همراهان داوطلبان و همچنین استقبال از آنان پس از برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۳:۲۵

18 Aug 2020