۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۵۲۰۴

امام جمعه لردگان: اهميت عيد غدير براي مردم بهتر تبيين شود

امام جمعه شهرستان لردگان اهميت عيد غدير را در بين شيعيان و مسلمانان جهان يادآور شد و تاکيد کرد: ماهيت اين واقعه تاريخ اسلام بايد به خوبي براي مردم به ويژه جوانان و نوجوانان بهتر و بيشتر تبيين شود.
امام جمعه لردگان: اهميت عيد غدير براي مردم بهتر تبيين شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن تبريک عيدالله اکبر غدير خم گفت:  غدير خم يکي از مهمترين وقايع صدر اسلام است که نبايد کمرنگ شود.
وي اضافه کرد: ضروري است اين اتفاق تاريخ ساز همواره از طريق مختلف به ويژه رسانه‌هاي جمعي، فضاي مجازي براي مردم و نسل امروز بيان و تشريح شود.
وي با تاکيد بر اينکه فرهنگ سازي براي عيد غدير جدي گرفته شود تصريح کرد: عيد غدير، روزى است که رسول خدا(ص)، حضرت على(ع) را به عنوان پرچمدار براى مردم برافراشت و فضيلت او را در اين روز آشکار کرد و جانشين خود را معرفى کرد، بعد به عنوان سپاسگزارى از خداى بزرگ آن روزه را روزه گرفت و آن روز، روز روزه دارى و عبادت و طعام دادن و به ديدار برادران دينى رفتن است. پس چه نيکوست در اين عيد بزرگ ضمن تهيه بهترين غذا براي خانواده، مومنين را نيز اطعام دهيم تا اين سنت شريف فراموش شده احيا شود.

امام جمعه لردگان در ادامه سخنان خود با اشاره به فاجعه بزرگ در لبنان ضمن تسليت و همدردي برادران و خواهران ايراني را به ملت و دولت لبنان و مقاومت اسلامي اين سرزمين بخصوص سيد مقاومت، حضرت حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن نصرالله ابراز نمود .

تاج زاد اشاره داشت: آمريکا و رژيم صهيونيستي و کشورهاي مرتجع عرب در اين راهبرد، شديدا به دنبال ضربه زدن و حتي حذف رأس جنبش مقاومت اسلامي لبنان يعني "سيد حسن نصرالله" هستند به همين جهت در اين انفجـار، انگشت اتهام را به سمت حزب الله نشانه رفتند تا مردم را به حزب الله بدبين کنند.

در حادثه اخير نيز درصددند از سويي مسئوليت حادثه را بر گردن حسان دياب، نخست وزير نزديک به حزب الله بياندازند و او را وادار به استعفا کنند تا جبهه مقاومت را به انفعال و ضعف وادار سازند. به زعم باطل آنان اکنون که تحريم‏هاي حداکثري برعليه لبنان شدت يافته و اين انفجـار باعث ضعف بيشتر اقتصاد ضعيف لبنان مي‏شود و اين کشور نيز دست به گريبان کرونا است، بهترين زمان براي بهره‏برداري شيطاني از اين وضعيت است.

در ادامه امام جمعه لردگان به بهانه دستگيرى سركرده گروهك تروريستى «تندر» و تقدير ازسربازان گمنام امام زمان عليه السلام‌ گفت: عمليات پيچيده اطلاعاتى سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات در دستگيرى «جمشيد شارمهد» سركرده گروهك تروريستى موسوم به «تندر» كه از آمريكا عمليات مسلحانه و خرابكارانه در ايران را هدايت مى‌كرد، واكنش‌هاى زيادى را از سوى جريانات ضدانقلاب به‌دنبال داشته است. اين واكنش‌ها كه عمدتا ناشى از غافل‌گيرى و ترس اين جريانات است، از يك سو خط القاى‌ بى‌گناهى تروريستى چون شارمهد را در پيش گرفته و از سوى ديگر در حال توجيه رفتارهاى خصمانه اين جنايتكاران عليه ملت ايران است.

وي به موفقيت‌هاى مهم نظام اطلاعاتى ايران‌ اشاره کرد و گفت:  استقلال اطلاعاتى؛ ويژگى خاص نظام امنيتى ايران‌، توانمندى اطلاعاتيِ بومي در عرصه سخت و نرم و  قدرت ويژه در غافلگيرى سرويس‌هاى امنيتى استكبار از جمله موفقيت هاي نظام اطلاعاتي ايران است .

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۰:۰۶:۰۱

8 Aug 2020