۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۵۰۶۲
رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل؛

تلاش فعالين سايبري انقلابي کار دشمن را در جنگ نرم بي اثر ميکند

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:فعالان سايبري انقلابي با هنر خوب خود در شبکه هاي اجتماعي مي توانند در ميدان جنگ نرم به دشمنان پاتک بزنند و ميدان را به نفع انقلاب پيش ببرند.
تلاش فعالين سايبري انقلابي کار دشمن را در جنگ نرم بي اثر ميکند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام  حميد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در سلسله نشست هاي تبيين گام دوم انقلاب ضمن تسليت به مناسبت شهادت امام جواد (ع ) با اشاره به بيانيه گام دوم انقلاب گفت: يکي از رسالت هاي اين سازمان را جريان انداختن گفتمان انقلاب دانست و بر ضرورت استفاده از ظرفيت فضاي مجازي براي به جريان انداختن گفتمان انقلاب تاکيد کرد.

بهرامي با اشاره به اثرگذاري بالاي فضاي مجازي تاکيد کرد: در سازمان تبليغات اسلامي هم بايد بيش از گذشته به اين محور توجه شود و با تقويت ظرفيت هاي موجود به شبهات ديني و فرهنگي پاسخ داده شود.

وي با بيان اينکه  هنرنمايي فعالين سايبري انقلابي کار دشمن را در جنگ نرم  بي اثر مي کند افزود:فعالان سايبري انقلابي با هنر خوب خود در شبکه هاي اجتماعي مي توانند در ميدان جنگ نرم به دشمنان پاتک بزنند و ميدان را به نفع انقلاب پيش ببرند.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:امروز فعالان سايبري در خط مقدم جنگ هستند و با توجه به رويکرد امام(ره) و مقام معظم رهبري مي‌توانند فضاي مجازي را به نفع انقلاب اسلامي تسخير کنند.
 
انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۱۸:۰۷

21 Jul 2020