۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۴۹۳۱
رضایتمندی مردم و دلنگرانی کسبه ؛

بازارچه های هفتگی تهدید یا فرصت؟!/ مسئولین برای ساماندهی بازارچه ها اقدام کنند

بازارهای هفتگی مناسب ترین مکان برای خرید و فروش بدون واسطه و خالی گذاشتن جیب است اما لازم است مسئولین برای ساماندهی این بازارچه ها اقدامات لازم را به عمل اورند.
بازارچه های هفتگی تهدید یا فرصت؟!/ مسئولین برای ساماندهی بازارچه ها اقدام کنند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ امروزه عرضه مستقیم کالا و تامین نیاز های اولیه مردم یکی از مهمترین شیوه های تامین درآمد است که در برخی از شهرها برپایی بازارچه های دائمی تحت عناوین جمعه بازار در تمام روزها باز می باشند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

در شهرهای کوچک تر چند سالی است که بازار های به نام ایام هفته تشکیل می شود که در این یک روز شاهد حضور کسبه های مختلف در این بازار هستیم که تنوع و تخفیف های آنان با توجه به وضعیت معیشتی مردم کاملاً سازگاری دارد.

بیشتر مردم  چهارمحال و بختیاری نیز به دلیل ارزانی قیمت برخی کالاهای که در  بازارچه های هفتگی به فروش می رسد نیاز یک هفته خود را از این بازار تامین می کنند.

پنج شنبه  بازار ها در استان چهارمحال و بختیاری  فرصت خوبی برای تامین نیازمندی های مردم و همچنین امرار معاش افراد فاقد شغل نیز است.

محیط و فضای بسیار خوب شهر شلمزار محل مناسبی برای چنین بازارهایی بوده که از جانب مردم با استقبال خوبی مواجه شده  است.



محل پنجشنبه بازار را تغییر دهید

یکی از شهروندان در این خصوص به خبرنگار ما می گوید: محل پنج شنبه بازار مناسب نیست و تردد ماشین و موتور در این مکان زیاد است.

او ادامه می دهد: خانواده ها با بچه های خود به این مکان می آیند و اگر مراقب ان ها نباشند ممکن است حادثه ای برایشان اتفاق افتد.

این شهروند گفت: ما از مسئولین می خواهیم که فکری برای این مکان بکنند که حادثه تلخی اتفاق نیفتد.

او می افزاید: اگر پلیس محله و شورای شهر در این مکان مستقر می شدند و نظم هم رعایت می شد ما با خیال آسوده به خرید کردن می آمدیم.



پنج شنبه بازار ظرفیت خوبی است برای خرید کردن افراد ضعیف جامعه

یکی دیگر از شهروندان در این باره گفت: پنج شنبه بازار فرصت مناسبی برای آن هایی است که توان خرید کردن ندارند.

او ادامه داد: در پنج شنبه بازار اجناس مناسبی می توان خرید حیف است که برای این بازارچه ها مکان مناسبی در نظر گرفته نشود.

جاده پنج شنبه بازار به صورت موقت یک طرفه می شود

 شهردار شلمزار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به شرایط فعلی که بود تصمیم بر این شد که این مکان برای پنج شنبه بازار در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ما برای جابه جایی این مکان برنامه هایی در دستور کار داریم تصریح کرد: این مسئله را در شورای ترافیک مطرح کرده ایم.

شهردار شلمزار ادامه داد: در شورای ترافیک مصوب شد جاده  پنج شنبه بازار شلمزار به صورت موقت یک طرفه باشد تا برنامه ریزی های لازم برای جابه جایی این مکان را داشته باشیم و این افراد در آسایش و رفاه بتوانند کار خود را انجام دهند.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ بازارچه های هفتگی از بعد اقتصادی مزایایی را برای مردم شهر دارد ولی انتظار می رود مسئولان نسبت به بهسازی مکان بازارچه ها و ساماندهی کسبه ها اقدامات را لازم انجام دهند.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۱۷:۳۹

2 Jul 2020