۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۴۹۲۹
فرماندار بروجن؛

معرفی 35 واحد خبازی متخلف به دستگاه قضایی/ 6 نانوایی در شهرستان بروجن قطع سهمیه شدند

مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن گفت: 35 واحد خبازی به دلیل ارتکاب تخلفات صنفی و عدم رعایت اصول بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی و 6 نانوایی نیز قطع سهمیه شدند.
معرفی 35 واحد خبازی متخلف به دستگاه قضایی/ 6 نانوایی در شهرستان بروجن قطع سهمیه شدند
فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون و در پی بازدیدهای مشترک تیم‌های بازرسی متشکل از شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، 35 واحد خبازی متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شده است.
 
مسعود ملکی افزود: عدم رعایت اصول بهداشتی، توزیع آرد خارج از شبکه، عدم درج قیمت و گرانفروشی و پخت خودسرانه از عمده تخلفات واحدهای مذکور بوده که در همین راستا 6 نانوایی نیز قطع سهمیه شده است.
 
رئیس کمیته آرد و نان بروجن همچنین از توزیع ماهیانه 20 هزار کیسه آرد در بین واحدهای نانوایی خبر داد و گفت: 128 نانوایی دولتی و 35 واحد آزادپر نیمه دولتی به صورت روزانه نان مورد نیاز مردم را در سطح شهرستان تأمین می‌کنند.
 
وی با تأکید بر تداوم بازدیدهای سرزده به منظور افزایش کیفیت نان و جلب رضایتمندی مردم، بیان کرد: واحدهای متخلف مشمول پرداخت جریمه نقدی، قطع سهمیه، پلمپ و نصب پارچه خواهند شد.
 
 
انتهای یپام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۵۳:۱۲

1 Jul 2020