۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۴۹۱۸
شهردار بروجن؛

عملیات بهسازی و آسفالت مسیر دسترسی بیمارستان بروجن آغاز شد

حمزه‌علی ولیان شهردار بروجن گفت: عملیات بهسازی و آسفالت فاز اول مسیر دسترسی بیمارستان 239 تختخوابی با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال آغاز شد.
عملیات بهسازی و آسفالت مسیر دسترسی بیمارستان بروجن آغاز شد
شهردار بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: عملیات احداث مسیر دسترسی بیمارستان 239 تختخوابی شامل 6 هزار مترمکعب خاکبرداری، 3 هزار مترمربع خاکریزی و 5 هزار متر جدول‌کشی بوده که از سال گذشته با به‌کارگیری ماشین‌آلات سنگین واحد عمران در حال انجام است.
 
حمزه‌علی ولیان بیان کرد: عملیات آسفالت این مسیر نیز به طول یکهزار و 100 متر و مساحت دوازده هزار و 800 مترمربع در فاز اول از امروز آغاز شده و ظرف 2 روز آینده با قول مساعد استاندار چهارمحال و بختیاری مبنی بر تأمین اعتبار 12 میلیارد ریالی تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکمیل مسیرهای دسترسی به بیمارستان شامل احداث کنارگدر و طراحی میدان در 3 فاز پیش‌بینی و طراحی شده، افزود: این طرح نیازمند 75 میلیارد ریال اعتبار بوده که در صورت واگذاری به شهرداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ به‌رغم گذشت 4 ماه از آغازبه‌کار بیمارستان جدید بروجن، مسیرهای خاکی و ناهموار این بیمارستان علاوه بر تحمیل خسارت به خودروهای شخصی و امدادی و ایجاد گرد و غبار، باعث نارضایتی مردم این شهرستان شده است.
 

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۵۶:۱۸

30 Jun 2020