۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۴۴۸۷۷
فرماندار شهرستان بروجن؛

کشاورزان فرادنبه‌ای مطالبات خود را دریافت کردند/ چهارخطه بروجن به شهرکرد تکمیل می‌شود

مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن گفت: با پرداخت مطالبات مالکین و کشاورزان فرادنبه‌ای، عملیات احداث قطعات باقیمانده از چهارخطه بروجن به شهرکرد آغاز شد.
کشاورزان فرادنبه‌ای مطالبات خود را دریافت کردند/ چهارخطه بروجن به شهرکرد تکمیل می‌شود
فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: 3/2 کیلومتر از مسیر 62 کیلومتری شهر بروجن تا شهرکرد حدفاصل شهرهای فرادنبه تا سفیددشت به صورت جاده دوطرفه بوده که با پرداخت مطالبات مالکین و کشاورزان، عملیات احداث قطعات باقیمانده از امروز پنج شنبه آغاز شد.
 
مسعود ملکی افزود: طبق نظریه کارشناسی بیش از 27 میلیارد ریال از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به منظور رفع معارض اراضی حاشیه این محور شامل هزینه عرصه و تأسیسات کشاورزی به مالکین و کشاورزان فرادنبه‌ای پرداخت شده است.
 
وی بیان کرد: احداث این طرح عمرانی نیازمند 1000 مترمکعب خاکریزی، 50 هزار مترمکعب اساس، 8 دهانه پل و 30 هزار تن آسفالت بوده که با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار ظرف 3 ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
 
به گزارش جهانبین نیوز، شهرستان بروجن دارای 142 کیلومتر راه اصلی بوده که با تکمیل چهارخطه بروجن به شهرکرد، همچنان 56 کیلومتر از راه‌های این شهرستان در محور‌های بروجن به لردگان، بروجن به شهرضا، سفیددشت به زرین‌شهر و سه‌راهی بلداجی به سه‌راهی زِوِردِگان نیازمند اجرای طرح چهارخطه است.  
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۱۳:۰۰

25 Jun 2020