۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۴۴۸۵۵
پیگیری‌های جهانبین نیوز نتیجه داد/

راه دسترسی بیمارستان بروجن تا 2 هفته آینده آسفالت می‌شود

با پیگیری‌ مطالبه مردم شهرستان بروجن مبنی بر احداث راه دسترسی بیمارستان 239 تختخوابی، عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر این مرکز مهم و حساس با قول مساعد استاندار چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
راه دسترسی بیمارستان بروجن تا 2 هفته آینده آسفالت می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ عملیات احداث بیمارستان 239 تختخوابی بروجن از سال 87 در ضلع شمالی شهر آغاز و بهمن ماه 98 پس از تجهیز و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی، به بهره‌برداری رسید.

مسیرهای غیراستاندار و خاکی این بیمارستان علاوه بر تحمیل خسارت به خودروهای شخصی و امدادی و ایجاد گرد و غبار، افزایش زمان دسترسی مراجعه‌کنندگان ناشی از حرکت کُند و غیرایمن وسایط نقلیه را به‌دنبال داشته و چندماهی است که باعث نارضایتی مردم شهرستان بروجن شده است.
 
در حالی که برای احداث و تجهیز مجتمع بزرگ درمانی بیش از 11 سال زمان و افزون بر 130 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده امّا متأسفانه همچنان از جاده دسترسی ایمن و استاندار به‌عنوان مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین نیاز طرح‌های عمرانی محروم است.

به‌دنبال پیگیری‌ این مطالبه به‌حق مردمی توسط پایگاه خبری تحلیل جهانبین نیوز و در پی آن پخش در خبر استانی صدا و سیمای مرکز جهانبین، مسئولان برای رفع معضل این مرکز مهم و حساس دست به‌کار شدند.
 
تکمیل راه دسترسی؛ نیازمند تأمین اعتبار
 
شهردار بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: عملیات احداث راه دسترسی بیمارستان شامل طراحی میدان، اجرای جوی و جدول، تسطیح و زیرسازی و آسفالت بوده که از ابتدای هفته جاری با به‌کارگیری ماشین آلات سنگین این شهرداری آغاز شده است.
 
حمزه‌علی ولیان افزود: تکمیل فاز اول این مسیر نیازمند بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار بوده که با قول مساعد استاندار چهارمحال و بختیاری و پیگیری‌های فرماندار و نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تأمین خواهد شد.
 
وی تأکید کرد: با توجه به تعداد بالای مراجعین این مرکز بهداشتی و درمانی و در راستای ارائه خدمات مطلوب شهری به شهروندان گرامی، این طرح عمرانی تا دو هفته آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۲۳:۲۶

25 Jun 2020