۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۴۴۸۴۳
نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی:

وظیفه نهادهای دولتی حمایت از دستگاه قضا است/ مبارزه با فساد هدف اصلی قوه قضائیه

حسین بامیری نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه انقلابی با بینش و بصیرت تمام در صدد تحقق عدالت است و وظیفه همه به خصوص نهادهای دولتی حمایت از دستگاه قضا است.
وظیفه نهادهای دولتی حمایت از دستگاه قضا است/ مبارزه با فساد هدف اصلی قوه قضائیه
حسین بامیری نماینده مردم شریف شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  با اشاره به قرآن کریم که می فرماید:  وَ اِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ اَن تَحکُموا بِالعَدل: عدالت، اساس کار حیات طیّبه‌ی انسانی است اظهار کرد: امروز قوه قضائیه با بصیرت انقلابی مسیری را در پیش گرفته که تحقق عدالت در راس آن قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با مفسیدن در هر حوزه ای مهمترین هدف قوه قضائیه شده است تصریح کرد:  قوه قضائیه انقلابی با بینش و بصیرت تمام در صدد تحقق عدالت است و وظیفه همه به خصوص نهادهای دولتی حمایت از دستگاه قضا است.

بامیری با اشاره به اینکه قوه قضائیه مبارزه با فساد را با جدیت دنبال می کند بیان داشت: قوه قضائیه باید از موانعی که بر سر راه آن ها قرار می گیرد عبور کند تا به هدف نهایی خود برسد.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه برای مردم دلگرمی به وجود آورده است  خاطر نشان کرد:امید است قوه قضائیه به کار خود ادامه دهد و با قاطعیت تمام با مفسدین مبارزه کند.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۴۴:۲۸

22 Jun 2020