۳
۳
plusresetminus
مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه بیمارستان 239 تختخوابی بروجن شهریورماه سال گذشته آماده افتتاح بود، گفت: از سال 91 تاکنون دستگاه‌های ذیربط در احداث جاده دسترسی این بیمارستان کوتاهی کرده‌اند.
ناگفته‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی از آغاز به‌کار جنجالی‌ترین بیمارستان چهارمحال و بختیاری/ هیچ‌گاه برای خوش‌آمد یک شخص کار سیاسی انجام نمی‌دهیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نشست بررسی مشکلات بیمارستان 239 تختخوابی بروجن گفت: براساس صورتجلسه‌های موجود از سال 91 تاکنون تقسیم کار در خصوص احداث جاده دسترسی بیمارستان صورت گرفته امّا دستگاه‌های ذیربط در اجرای تعهدات خود کوتاهی کرده‌اند.
 
مجید شیرانی با بیان اینکه عدم احداث جاده دسترسی مانع از افتتاح این بیمارستان در شهریورماه 98 شد، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی در آغاز به‌کار این مجموعه درمانی پیش‌قدم بوده و اکنون مورد انتقاد و هجمه واقع شده است، این در حالی است که دیگران وظیفه خود را به‌درستی انجام نداده و اکنون در حاشیه امن به‌سر می‌برند.
 
وی فرسودگی ساختمان و عدم امکان خدمات‌رسانی در بیمارستان قدیم را یکی از دلایل اصرار بر فعالیت بیمارستان جدید عنوان کرد و افزود: مگر چقدر می‌توانستیم برای احداث و بهره‌برداری از راه دسترسی زمان بخریم؟
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اختصاص و تحویل 80 میلیارد تومان وسایل و تجهیزات از سوی وزارت بهداشت و درمان برای بیمارستان بروجن در سال گذشته، گفت: معنا نداشت تجهیزات باشد و بیمارستان بخاطر راه همچنان بلاتکلیف باقی بماند.
 
مجید شیرانی با رد تمامی اظهارات و شایعات پیرامون افتتاح سیاسی و انتخاباتی بیمارستان، بیان کرد: دانشکاه علوم پزشکی کوچکترین وَقعی به سیاست و سیاست‌زدگی نگذاشته و هیچ‌گاه برای خوش‌آمد یک شخص کار سیاسی انجام نمی‌دهد.
 
وی تأکید کرد: در مجموعه بهداشتی و درمانی متخصص این کار هستیم و اهمیتی ندارد پشت میز و در این پست باشیم یا نه! تنها برای مردم کار انجام می‌دهیم.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ بیمارستان 239 تختخوابی بروجن با صرف اعتباری افزون بر 130 میلیارد تومان، پس از 11 سال انتظار و بدون احداث مسیر دسترسی 18 بهمن 98 آغاز به‌کار کرد.
 
عدم احداث جاده دسترسی از یک سو و همزمانی فعالیت این بیمارستان با روزهای تبلیغات داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی دیگر با واکنش و اعتراض فعالان سیاسی و اجتماعی مبنی بر بهره‌داری نماینده سابق از وضع موجود همراه بود.
 
134 روز از آغاز به‌کار بیمارستان 239 تختخوابی بروجن گذشته و نه تنها نماینده سابق به مجلس شورای اسلامی راه نیافته، بلکه همچنان خبری از احداث جاده دسترسی و بهبود ارائه خدمات در این طرح بزرگ درمانی کشور نیست.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مراد
سلام.ایا ریاست محترم دانشگاه فکری کردن چرا جنجالی ترین است. ایا بین مردم هستند نظرات مردم را میشنوند.دستاورداین انتقال این است که ازمحدوده شهرخارج شدند.درمانگاه شبانه روزی تعطیل شد.راه دسترسی و.....این بود. چرا باید بهترین بیمارستان دربهترین جا وقبل ازانتقال میلیاردها تومان خرج کنند وحالا بروند بدترین جا ازنطرموقعیت و........اینها ناگفته نیستند اینهاآتش زدن سرمایه دولت وملت و.....
سیدین
ازقدیم گفته اند اول چاه را می کنند بعد مناره میسازند.بزرگترین خیانت به شهربروجن بود چون ازکلیه شهرهای اطراف دور است وزمستانها عبور ومرور به مراتب سخت تر وغیرممکن خواهد بود وخیلی مسایل ومشکلات دارد و....
غلامرضا
سلام جناب دکتر شیرانی شما اگر صادق هستید اولا صورتجلسه های سال ۹۸ و۹۷ را رو کنید اگر سیاسی نیست دوما مشکلات فنی و معماری وصع موجود آیا بکسی ربط دارد سوما جاده دسترسی بعهده چه ارگانی است چرا رک نیستید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۸:۰۳

20 Jun 2020