۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۴۷۷۴
همزمان با سراسر کشور؛

پنجمین دوره انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن برگزار شد + تصاویر

سعید عباسیان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، 10 داوطلب در این شهرستان برای عضویت در شورای اجرایی با یکدیگر رقابت کردند.
پنجمین دوره انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن برگزار شد + تصاویر
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: همزمان با سراسر کشور پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در 3 حوزه انتخابیه این شهرستان برگزار شد.
 
سعید عباسیان بیان کرد: در مهلت قانونی ثبت نام 8 داوطلب برای عضویت در شورای اجرایی و 2 داوطلب برای انتخاب در مسند بازرسی این شورا در شهرستان بروجن نامنویسی کردند.



وی افزود: به دنبال برگزاری انتخابات و با کسب اکثریت آرا چهار نفر به عنوان عضو شورای اجرایی، ۲ نفر عضو علی‌البدل شورا، یک نفر به عنوان بازرس و یک نفر علی‌البدل بازرسی انتخاب می‌شود.



به گزارش جهانبین نیوز، در شهرستان بروجن دو هزار و 150 داوطلب فعال ثبت سامانه شده که طبق اساسنامه جمعیت هلال احمر، داوطلبان این جمعیت هر چهار سال یکبار می‌توانند برای عضویت در شورای اجرایی یا قبول مسئولیت بازرسی در این شورا، اعلام آمادگی کرده و یا به عنوان رأی‌دهنده گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۱۶:۱۵

12 Jun 2020