۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۴۵۶۹
مدير کل پزشکي قانوني استان چهار محال بختياري خبر داد:

سالن تشريح کالبد شکافي در لردگان راه اندازي خواهد شد‎

علي سامان پور مدير کل پزشکي قانوني استان چهار محال بختياري گفت: تلاش داريم سالن تشريح و کالبد شکافي شهرستان لردگان را تجهيز نماييم که ديگر نياز يه انتقال اجساد به شهرکرد و مرکز استان نباشيم.
سالن تشريح کالبد شکافي در لردگان راه اندازي خواهد شد‎
دکتر علي سامان پور مدير کل پزشکي قانوني استان چهار محال بختياري در گفتگو با جهانبین نیوز؛ در خصوص سالن تشريح کالبد شکافي در شهرستان لردگان اظهار داشت: با توجه به بعد مسافت شهرستان لردگان با استان و نياز مردم اين شهرستان به سالن کالبد شکافي با پيگيري هايي که در سال هاي اخير انجام شد نتوانستيم پزشک متخصص را جذب نماييم، لذا از سهميه بورسيه قانوني يک نفر پزشک متخصص که در حال تحصيل و  اخذ تخصص خود مي باشد و در صورت فارغ التحصيل جذب و در اين شهرستان مشغول خواهد شد.

وي افزود: تلاش داريم سالن تشريح و کالبد شکافي اين شهرستان را تجهيز نماييم که ديگر نياز يه انتقال اجساد به شهرکرد و مرکز استان نباشيم.

سامان پور در ادامه گفت: با توجه به اينکه پزشکي قانوني در اين شهرستان ارباب و رجوع زيادي دارد در تلاش هستيم يک پزشک کمکي براي پزشکي قانوني لردگان  استخدام نماييم کما انکه چندين نفر را براي آموزش فرستاديم اما در بين راه رها کردند و حاضر نشدند با پزشکي قانوني همکاري نمايند، لذا در تلاش هستيم اين مشکل را با کمک فرماندار شهرستان لردگان هر چه زودتر در سال جاري 99 حل نمائيم .

انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۴۰:۱۸

16 May 2020