۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۴۴۴۸
پس از 28 سال خانه به دوشی؛

دانشکده پرستاری بروجن صاحب خانه شد

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، گفت: با اختصاص ساختمان بیمارستان قدیم بروجن به دانشکده پرستاری، زمینه برای افزایش پذیرش دانشجو و جذب رشته‌های مورد نیاز در این دانشکده فراهم می‌شود.
دانشکده پرستاری بروجن صاحب خانه شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به فعالیت 28 ساله دانشکده پرستاری بروجن در فضاهای آموزشی استیجاری، گفت: این دانشکده به ساختمان بیمارستان قدیم منتقل می‌شود.
 
مجید شیرانی، افزود: با بررسی کارشناسان فنی و تجهیز کلاس‌های آموزشی، سایت کامپیوتری، کتابخانه، خوابگاه و... در فضای 5 هکتاری، دانشجویان این دانشکده سال تحصیلی 1400 ـ 99 را در ساختمان جدید آغاز خواهند کرد.
 
وی بیان کرد: همزمان با تداوم فعالیت آموزشی و استقرار دانشجویان، عملیات احداث ساختمان جدید در همین مکان آغاز شده تا با توسعه فضای فیزیکی و افزایش پذیرش دانشجو و جذب رشته‌های مورد نیاز، زمینه برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در شهرستان بروجن فراهم شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اضافه کرد: هم اکنون 287 داشجوی دختر و پسر در سه رشته کارشناسی پرستاری، اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی در این دانشکده مشغول به تحصیل می‌باشند.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۲۴:۴۵

2 May 2020