۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۴۳۴۷
فرماندار بروجن؛

وضعیت کرونا در شهرستان بروجن "سفید نیست" / کار را تمام شده نمی‌دانیم

مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن، گفت: علیرغم زحمات مدافعان سلامت، پیگیری‌های دستگاه‌های خدماتی و اجرایی و همکاری مردم در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، زنجیره انتقال ویروس قطع نشده و کار را با حساسیت بیشتر دنبال می‌کنیم.
وضعیت کرونا در شهرستان بروجن "سفید نیست" /  کار را تمام شده نمی‌دانیم
فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری، تاکنون از 102 بیمار با علائم بالینی مشکوک نمونه‌گیری شده که نتیجه تست 22 مورد مثبت بوده است.
 
مسعود ملکی با بیان اینکه ابتلا به ویروس کرونا منجر به مرگ 6 نفر در شهرستان بروجن شده، گفت: با تلاش کادر درمانی تاکنون 76 بیمار بهبود یافته و با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شده‌اند.
 
وی افزود: هم‌اکنون 94 خانوار در قرنطینه خانگی تحت نظر و مراقبت کارشناسان بهداشتی و درمانی بوده و 5 مورد مشکوک هم در انتظار نتیجه تست کرونا می‌باشند.
 
فرمانده قرارگاه زیستی شهرستان بروجن، گفت: به‌رغم استقرار در مسیر ترافیکی جنوب به فلات مرکزی کشور و هم‌مرز بودن با استان‌های پرخطر، خوشبختانه وضعیت بیماری کرونا در شهرستان تحت نظر بوده و اقدامات پیشگیرانه در حال انجام است.
 
مسعود ملکی تأکید کرد: وضعیت کرونا در شهرستان بروجن سفید نیست و زنجیره انتقال همچنان ادامه دارد، لذا کار را تمام شده نمی‌دانیم و با حساسیت بیشتر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را دنبال می‌کنیم.
 
وی با تقدیر از زحمات کادر بهداشتی و درمانی بیمارستان و مراکز خدمات جامع سلامت و همکاری مردم فهیم شهرستان بروجن با ستاد شهرستانی مقابله با کرونا طی دو ماه گذشته، افزود: لازم است شهروندان و بازاریان گرامی با "ماندن در خانه" و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل این بیماری ویروسی سهیم باشند.

به گزارش جهانبین نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد روز جمعه 29 فروردین 99 با اعلام تعطیلی بخش کرونای بیمارستان ولی‌عصر (عج) از غلبه مردم شهرستان بروجن بر بیماری کرونا خبر داد، این در حالی است که طی 72 ساعت گذشته تعداد افراد مبتلا و مشکوک در این شهرستان با افزایش روبرو بوده است.
 
 
انتهای پیام/1030ج 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۳:۴۰

19 Apr 2020