۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۴۳۱۸
شهردار بروجن؛

آتش نشانان بروجنی محلول‌پاش توربوجت ساختند + تصاویر

حمزه‌علی ولیان شهردار بروجن از ساخت دستگاه محلول‌پاش اتومایزر مدل توربوجت توسط کارشناسان آتش نشانی این شهر خبر داد.
آتش نشانان بروجنی محلول‌پاش توربوجت ساختند + تصاویر
شهردار بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: به منظور ضدعفونی بهینه معابر و سطوح شهری و مبارزه با ویروس کرونا، آتش نشانان بروجنی اقدام به ساخت دستگاه محلول‌پاش اتومایزر مدل توربوجت کردند.
 
حمزه‌علی ولیان با بیان اینکه کلیه مراحل ساخت این دستگاه در مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن با بکارگیری تجهیزات اطفاء حریق این مرکز ساخته شده، افزود: برای ساخت این دستگاه تنها ده میلیون ریال هزینه شده است.
 


وی قیمت دستگاه‌های محلول‌پاش توربوجت در بازار را افزون بر 500 میلیون ریال عنوان و اضافه کرد: ساخت این دستگاه نمونه بارز تکیه بر توان و تجهیزات داخلی در مرکز آتش نشانی بروجن است.
 
شهردار بروجن صرفه‌جویی 70 درصدی در استفاده از محلول‌های ضدعفونی، افزایش سطح و طول پاشش تا 15 متر را از مزایای دستگاه محلول‌پاش توربوجت برشمرد و گفت: با بکارگیری این دستگاه سرعت مبارزه با ویروس کرونا شدت بیشتری پیدا خواهد کرد.



حمزه‌علی ولیان همچنین از ضدعفونی و پاکسازی معابر و سطوح شهری با استفاده از 800 هزار لیتر آب ژاول در بروجن خبر داد و افزود: این عملیات از اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان ریشه‌کنی این بیماری ویروسی همچنان ادامه دارد.
 
شهر بروجن در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و یختیاری واقع است.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۳:۳۵

15 Apr 2020