۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۴۳۰۹
فرمانده ناحيه مقاومت شهرستان لردگان:

کمک مومنانه، همدلي ملت ايران را به نمايش مي گذارد

عباس رحيمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لردگان گفت: در رزمايش کمک مومنانه همدلي و نوع دوستي ملت ايران به نمايش گذاشته مي شود.
کمک مومنانه، همدلي ملت ايران را به نمايش مي گذارد
به گزارش جهانبین نیوز،عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لردگان در نشست تشکيل قرارگاه مرکزي اين رزمايش گفت: رزمايش «کمک مومنانه» با هدف ايجاد وحدت، انسجام، هماهنگي و تجميع ظرفيتهاي شهرستان  با تاکيد بر مردمي بودن آن برگزار مي‌شود.
 
سرهنگ پاسدارعباس رحيمي افزود: بحران کرونا در کشور باعث شد مردم و مسوولان در کنار هم با مديريت و مقابله با اين ويروس، فرهنگ و شجاعت اصيل ايراني-اسلامي را به جهانيان نشان دهند.

وي با بيان اينکه فرمايشات نيمه شعبان رهبر فرزانه انقلاب اسلامي مثل هميشه چراغ راه ولايتمداران است گفت: با همکاري خيرين ومسئولان در قالب يک قرارگاه مردمي با پيوستن به پويش " کمک مومنانه " اقدام به جمع آوري کمک ها مي کنيم.

رحيمي بيان داشت: بسيج از زمان تشکيل در عرصه‌هاي مختلف ايثار و جهاد در خدمت ملت و کشور بود و در اين مدت خدمات ارزنده را ارائه نمود و کارنامه اي درخشان در دوران دفاع مقدس  و در عرصه هاي مختلف انقلاب در چهار دهه گذشته از خود به نمايش گذاشته است، هر کجا نياز به حضور بسيج بود، خالصانه و با اقتدار ورود کرد و در بسياري  از حوادث دست گره گشاي بسيج، مشکلات را کنار زد.

سرهنگ پاسدار عباس رحيمي ادامه داد: از زمان شيوع ويروس منحوس کرونا در کشور همگان شاهد بودند که بسيجيان با تشکيل گروه هاي جهادي در راه مبارزه با انتشار اين ويروس به ميدان آمدند و درعرصه خدمت رساني به مردم با ضدعفوني معابر، توليد ماسک ، کمک به نيازمندان و نيز در کنار کادر درمان کشور خدمات ارزنده را ارائه کردند.

 وي ادامه داد: پس از فرمايشات مقام معظم رهبري درخصوص کمک مومنانه و همچنين ابلاغ رئيس سازمان بسيج مستضعفين، جلسات متعددي با حضور امام جمعه ومسئولان شهرستان لردگان براي عملياتي شدن فرمان معظم له تشکيل و شده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لردگان با اشاره به فراهم شدن مقدمات کار در پايگاه ها مقاومت بسيج براي حمايت از نيازمندان تصريح کرد: حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج سپاه ناحيه در راستاي تحقق فرمان مقام معظم رهبري مدظله العالي در امر کمک مومنانه به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني است.

 رحيمي گفت: به فضل خدا با حمايت اقشار مختلف مردم ولايتمدار و بسيجي شهرستان، برنامه هاي حمايتي به نحو شايسته انجام خواهدشد.

وي گفت: اين رزمايش که در سراسر کشور آغاز شده است براي کمک و خدمت‌رساني به نيازمندان و اقشار آسيب‌ديده از بيماري کرونا و افرادي که مشاغل خود را از دست داده‌اند، انجام مي‌شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لردگان در پايان از خيرين محترم خواست تا کمک هاي  نقدي و غير نقدي خود را به پايگاه ها و حوزه هاي مقاومت بسيج  سراسر شهرستان هاي لردگان و خانميرزا تحويل دهند .

انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۱۰:۳۴

14 Apr 2020