۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۴۳۰۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی؛

ابتلای 9 مورد جدید به ویروس کرونا/ شمار افراد مبتلا در چهارمحال و بختیاری به 221 نفر رسید

دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش 9 بیمار بستری در مراکز درمانی استان، شمار افراد مبتلا در چهارمحال و بختیاری به 221 نفر رسید.
ابتلای 9 مورد جدید به ویروس کرونا/ شمار افراد مبتلا در چهارمحال و بختیاری به 221 نفر رسید
به گزارش جهانبین نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری در مجموع 856 نفر با علایم بالینی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده که از این تعداد 62 نفر بستری هستند.
 
دکتر مجید شیرانی افزود: با تلاش کادر درمانی هم‌اکنون 175  نفر با بهبودی کامل از مراکز بیمارستانی ترخیص شده ولیکن این افراد تا مدتی ناقل بیماری بوده و نیاز به ماندن در قرنطینه خانگی دارند.
 
وی افزود: با ثبت 9 مورد مثبت قطعی دیگر در امروز دوشنبه 25 فروردین، تعداد مبتلایان در چهارمحال و بختیاری به 212 مورد رسید و تعداد فوتی‌های بیماری کرونا همچنان همان 22 نفر است.
 
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه بیماری در چهارمحال و بختیاری در حد کنترل است، گفت: این به معنای مهار بیماری نیست و همچنان لازم است هم‌استانی های گرامی با ماندن در خانه، دوری از تجمع و رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به سیر نزولی این ویروس کمک نمایند.
 
به گزارش جهانبین نیوز، تاکنون در چهارمحال و بختیاری از ۹۳۷ نفر نمونه‌گیری ویروس کرونا انجام شده است.
 

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۲۲:۴۰:۵۶

13 Apr 2020