۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۳۵۷۶
در کیمته برنامه ریزی مطرح شد:

اولتیماتوم فرماندار بروجن به پزشکی قانونی/در سال 99 اعتباری برای ساختمان پزشکی قانونی اختصاص نخواهد یافت

فرماندار شهرستان بروجن با انتقاد از عدم اهتمام پزشکی قانونی در جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، گفت: در سال 99 اعتباری برای تکمیل ساختمان پزشکی قانونی اختصاص نخواهد یافت.
اولتیماتوم فرماندار بروجن به پزشکی قانونی/در سال 99 اعتباری برای ساختمان پزشکی قانونی اختصاص نخواهد یافت
به گزارش جهانبین نیوز، مسعود ملکی در کمیته برنامه ریزی شهرستان بروجن با انتقاد از عدم اهتمام پزشکی قانونی در جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، گفت: در سال گذشته اعتبار 7 میلیارد ریالی تخصیص یافته به ساختمان پزشکی قانونی بروجن به دلیل کوتاهی در جذب، به یکی دیگر از شهرستان های استان اختصاص یافت.
 
وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از 13 میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان بروجن به منظور تکمیل این ساختمان و ارائه خدمات به مردم درنظر گرفته شده، افزود: در سال 99 اعتباری برای پزشکی قانونی اختصاص نخواهد یافت.
 
فرماندار شهرستان بروجن با انتقاد از مواضع مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: مدیرکل بدون اطلاع از حقیقت پروژه و درحالی که اهتمامی در جذب اعتبارات شهرستانی صورت نپذیرفته، بی مورد اظهارنظر نکنند.
 
لازم به ذکر است ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بروجن با زیربنای یک‌ هزار و 30 مترمربع در زمینی به مساحت یک هزار و 761 مترمربع از سال 90 در دست احداث است.
 
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۷:۳۰

31 Dec 2019