۰
plusresetminus
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: بیش از 1000 عدد کیک و ویفر مشکوک به آلودگی با قرص از فروشگاه ها و مراکز عرضه و فروش جمع آوری شد.
جمع آوری کیک و ویفرهای آلوده به قرص شهرستان بروجن/از خرید مواد غذایی با بِرند مشکوک خودداری شود
محمدحسن کرمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن  در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: پس از مشاهده ویفر آلوده به قرص در شهرستان بروجن، ضمن تشدید نظارت و بازرسی های بهداشتی در مراکز تولید و عرضه مواد غذایی، نسبت به جمع آوری محصولات آلوده و مشکوک اقدام شد.
 
وی با بیان اینکه اقلام جمع آوری شده شامل کیک و ویفر می باشد، افزود: بیش از 1000 عدد محصول آلوده به قرص و یا مشکوک به آلودگی در 2 بِرند از سطح فروشگاه ها و سوپری های سطح شهرستان بروجن جمع اوری شد.
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن همچنین از تشدید نظارت نهادهای بهداشتی و امنیتی از روند تهیه و توزیع مواد غذایی در کشور خبر داد و اضافه کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، با در دست داشتن مستندات لازم به مراکز بهداشتی و انتظامی مراجعه نمایند.
 
محمدحسن کرمی ضمن تأکید بر تهیه مواد غذایی مصرف خانوار از مراکز عرضه مجاز و دارای پروانه، افزود: همشهریان عزیز از خرید هرگونه مواد غذایی مشکوک و دست کاری شده از دستفروشان و مراکز نامعتبر خودداری نمایند.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۴:۱۶

26 Dec 2019