۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۴۳۴۸۲

سنگینی برف پاییزی کمر صدها درخت را در شهر بروجن شکست + تصاویر

فشار ناشی از بارش سنگین برف بر درختان، منجربه شکستگی بیش از 700 اصله درخت نارون در شهر بروجن شد.
سنگینی برف پاییزی کمر صدها درخت را در شهر بروجن شکست + تصاویر
به گزارش جهانبین نیوز، بارش سنگین برف که از شب گذشته در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری شروع به باریدن کرده بود، در شهر بروجن به 17 سانتی متر رسید و منجر به شکستگی صدها درخت شد.

اتفاق ناگواری که بر اثر فشار ناشی از سنگینی برف بر درختان، بیش از 700 اصله درخت نارون را در بروجن شکست و در برخی نقاط منجر به مسدود شدن کوچه و خیابان های سطح شهر شد.

اگرچه شکست درختان با انتقاد و گلایه مندی مردم نسبت به عملکرد شهرداری در فضای مجازی همراه بوده، اما این سوال در ذهن ها ایجاد می شود: چرا به رغم هشدارهای متعدد هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف و باران تا اواخر روز سه شنبه در چهارمحال و بختیاری و برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران، نسبت به پیش بینی تمهیدات لازم اقدام نشده است؟

طرح پیرایش و هرس درختان در موعد مقرر انجام شده است
 
سرپرست شهرداری بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به وجود 20 هزار اصله نهال در سطح شهر بروجن، گفت: با شروع فصل پاییز و کاهش دمای هوا هرس درختان آغاز شده است.
 
رامین ریاحی با بیان اینکه این عملیات به منظور آرایش درختان، زیباسازی منظر شهری و جلوگیری از شکستگی در مواقع برفی انجام گرفته، افزود: 3 اکیپ وظیفه هرس درختان در شهر بروجن را برعهده داشتند.
 
وی اضافه کرد: با شروع بارش برف 50 نفر از عوامل خدمات شهری و فضای سبز شهرداری بروجن با بسيج امكانات و تجهيزات خدماتی در سطح شهر حضور يافته و نسبت به رفع سنگينی از شاخه های درختان اقدام شده است.
 
سرپرست شهرداری بروجن بخشی از مشکل پیش آمده را ناشی از پوسیدگی تنه درختان و بخشی دیگر را سنگینی برف عنوان و افزود: در مواقع بارش برف، به منظور كاستن از خسارت های احتمالی و نيز رفع خطر افتادن شاخه ها بر روي عابران، نيازمند همكاري شهروندان هستيم.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۴:۵۵

27 Dec 2019