۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۴۳۴۷۵
مدیریت شعب بانک صادرات پاسخگو باشد؛

به دردسر انداختن مردم بروجن با تعطیلی شعب بانکی چه توجیهی دارد؟

فرماندار شهرستان بروجن در واکنش به تعطیلی 3 شعبه بانک صادرات گفت: در حالی که تمامی تلاش ها در راستای تکریم ارباب رجوع و کاستن آلام مردم می باشد، به دردسر انداختن مشتریان در دریافت خدمات بانکی چه توجیهی دارد؟
به دردسر انداختن مردم بروجن با تعطیلی شعب بانکی چه توجیهی دارد؟
مسعود ملکی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به تعطیلی 3 شعبه بانک صادرات در شهرستان بروجن، گفت: مدیریت شعب بانک صادرات چهارمحال و بختیاری پاسخ دهد به چه دلیل بدون هماهنگی اقدام به این کار شده است؟
 
وی با بیان اینکه تعطیلی بانک صادرات شعبه شهدای بروجن گلایه مندی ساکنان محله دانشسرا و فاطمیه و اعتراض کسبه و بازاریان را به همراه داشته، افزود: در حالی که تمامی تلاش ها در راستای تکریم ارباب رجوع و کاستن آلام مردم می باشد، به دردسر انداختن مشتریان در دریافت خدمات بانکی چه توجیهی دارد؟



فرماندار شهرستان بروجن با انتقاد از سیاست بانکی صورت گرفته، اضافه کرد: تعطیلی تنها بانک نقنه با 10 هزار نفر جمعیت و شعبه دهستان چغاخور با پوشش 11 روستا، مردم را در مقابل مسئولان قرار داده است.

امام جمعه شهرستان بروجن نیز در واکنش به این اقدام در خطبه های نماز جمعه مورخ 22 آذر 98، گفت: ظاهراً دست هایی در کار بوده تا بروجن عقب مانده و سایر مناطق استان پیشرفت کنند.
 
حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق با بیان اینکه اگر این شعب بازدهی نداشتند، چرا در طول این چند سال فعالیت می کردند، خطاب به فرماندار شهرستان بروجن تأکید کرد: نگذارید در حق بروجن به عنوان دومین شهرستان استان چهارمحال و بختیاری اجحاف شود.
 
به گزارش جهانبین نیوز، طی چند ماه گذشته تعطیلی 3 شعبه بانک صادرات در شهرهای نقنه، بروجن و دهستان چغاخور و یکی از شعب بانک تجارت در بروجن، اعتراض مردم و واکنش مسئولان بروجنی را به همراه داشته است.
 
مدیریت شعب بانک صادرات چهارمحال و بختیاری هدف از این اقدام را جمع آوری شعب کم بازده در سطح کشور عنوان کرده که در راستای سیاست های کلان بانکی و از سوی کمیته بهینه سازی شعب انجام می شود.


گزارش از محسن نادری
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۹:۲۲

27 Dec 2019