۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۳۳۲۸
فرمانده سپاه شهرستان شهرکرد:

بسیجیان نسل جدید بمباران اطلاعات هستند / در لابلای امواج رسانه راه درست را انتخاب کردن سخت است

فرمانده سپاه شهرستان شهرکرد گفت: نسل جدید در میان امواج رسانه های خبری، شبکه های اجتماعی،اینترنت،ماهواره و ... قرار گرفته و بمباران اطلاعات هستند.
بسیجیان نسل جدید بمباران اطلاعات هستند / در لابلای  امواج رسانه راه درست را انتخاب کردن سخت است
موسی انصاری فرمانده سپاه شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بسیجیان نسل قدیم با نسل امروزی تفاوت های زیادی داشته و یکی از بارزترین تفاوت آن ها این بود که نسل قدیم فضای رسانه ای که الان برای جوانان فراهم است آن موقع نبود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در دوران انقلاب در حد ضعیف بود بیان داشت: تنها ابزار رسانه ای در دست نسل قدیم رادیو و دو شبکه تلویزیونی بود.

انصاری با اذعان بر اینکه نسل جدید در میان امواج رسانه  های خبری، شبکه های اجتماعی،اینترنت،ماهواره و ... قرار گرفته و بمباران اطلاعات هستند  بیان داشت: طبیعی است که با وجود تمام تکنولوژی های روز بگوییم بین نسل جدید و قدیم بسیجیان تفاوت هایی وجود دارد .

وی با اشاره به اینکه اگر از لحاظ اعتقادات بخواهیم تفاوتی بین نسل جدید و نسل قدیم پیدا کنیم من میگویم تفاوتی نیست خاطر نشان کرد: در دوران اول انقلاب ابزار و موقیعتی نبود که بتوان آن ها را امتحان کرد اما در حال حاضر جوانان ما در نسلی بزرگ می شوند که دارای گرایش های مختلف فکری هستند .

انصاری با اذعان بر اینکه جوانان بسیجی ما  با وجود داشتن شبکه های اجتماعی آزاد رسانه ای بازهم اعتقادات قوی دارند بیان داشت:  امروزه فردی را می توان متدین دانست که زمینه ای برای فراهم شدن گناه داشته باشد اما اعتقادات خود را قوی نگه داشته و نگذارد پای او بلغزد.

جوانان امروزی همانند آهن گداخته ای هستند که نگه داشتن آن ها سخت است

وی با اشاره به اینکه در لابلای این همه امواج رسانه راه درست را انتخاب کردن سخت است بیان داشت: جوانان امروزی همانند آهن گداخته ای هستند که نگه داشتن آن ها سخت است .

وی با اشاره به اینکه نباید بسیج را در قالب افکار و برنامه ها دید بیان داشت: بسیج یک تفکر، ایده و  باور است.

انصاری با اشاره به اینکه بسیج نشات گرفته از فرهنگ اصیل اسلامی و تشییع است بیان داشت: ایثارگری و از خود گذشتگی مبنای کار یک بسیجی است  .

وی با اذعان بر اینکه جوانان ما به دنبال الگو می گردند بیان داشت: جوانان به دنبال عمل گرایی هستند اما عملی که خالص باشد.

انصاری با تاکید بر اینکه جوانان به دنبال واقعیت و حقیقت هستند  افزود: اگر عمل یک بسیجی  خالص باشد نه تنها جوانان بلکه هرکسی می تواند جذب بسیج شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنده زمانی می توانم دین را گسترش دهم که خودم عملکرد خوبی را داشته باشم.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۱۱

26 Dec 2019