۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۴۳۳۰۸
فرمانده سپاه حرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

مخترعین و مبتکرین توانسته اند تهدید و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنند/مسئولین از طرح های اولویت دار کشورمان حمایت کنند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: شما مخترعین و مبتکرین جمعی هستید که به عنوان مخترعین علمی خدمت بزرگی به کشورتان می کنید و به این باور رسیده اید که کشور از همان ابتدا دچار تحریم و تهدید بوده است و شما توانسته اید آن ها را به فرصت تبدیل کنید.
مخترعین و مبتکرین  توانسته اند تهدید و تحریم ها  را به فرصت تبدیل کنند/مسئولین از طرح های اولویت دار کشورمان حمایت کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری امروز در یازدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری  خطاب به مخترعین و نخبگان گفت: شما جمعی هستید که به عنوان مخترعین علمی خدمت بزرگی به کشورتان می کنید و به این باور رسیده اید که کشور از همان ابتدا دچار تحریم و تهدید بوده است.

سردار اکبری با تاکید بر اینکه این باور اگر بین شما جوانان به وجود آید که تحریم ها و تهدیدها امروز موفقیت هایی را به همراه دارد تصریح کرد: نیروهای مسلح ما از ابتدای انقلاب صفر بود اما توانست با همت و پشتکار خود امروز به خود کفایی کامل برسد.

وی با اشاره به اینکه امروز علم نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست بیان داشت: کشور ما جز کشور هایی بود که از لحاظ علمی صفر بود اما رتبه امروز کشور ما در بحث علم بین 15 تا 16 است .

اگر امروز از نخبگان پشتیبانی نشود به تولید انبوه نمی رسیم

سردار اکبری با تاکید بر اینکه اگر امروز از نخبگان پشتیبانی نشود به تولید انبوه نمی رسیم بیان داشت: علم و فناوری و اختراعات از سطوح بالایی برخوردار است و باید طرح های نخبگان اولویت بندی شود و بعد مورد توجه و حمایت مسئولین قرار گیرد.

وی یادآور شد: مسئولین باید بتوانند از طرح هایی که نیاز اول کشورمان است پشتیبانی کنند.

مخترعین و مبتکرین دلسرد از کار خود نباشند

سردار اکبری با تاکید بر اینکه مخترعین و مبتکرین ما نباید دلسرد شوند گفت: وقتی در جایی نامی از شما برده می شود باید با شور و نشاط  به کار خود ادامه دهید.

وی با تاکید بر اینکه من به مسئولین مربوطه مشکلات شما مخترعین و نخبگان را خواهم گفت اظهار کرد: امید است مسئولین مربوطه بتوانند از شما پشتیبانی مالی بکنند.

سردار اکبری بیان داشت: مسئولین ما باید از مخترعین و مبتکرین و از طرح هایی که ارائه داده اند بتوانند حمایت کنند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید بتوانیم به همت جهادی جهادگران نام استان را همچون رزمندگان دفاع مقدس جزء استان های برتر کشور قرار دهیم .

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۶:۵۵

27 Dec 2019