۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۳۱۷۸
استاد دانشگاه در شهرکرد:

آمریکا نه تنها غلطی نمی تواند بکند بلکه خود عامل عقب ماندگی است

استاد دانشگاه پیام نور دراستان چهارمحال و بختیاری گفت : امریکا این تجربه را ثابت کرده است که قابل اعتماد نبوده که نه تنها غلطی نمی تواند بکند بلکه خود عامل عقب ماندگی است.
آمریکا نه تنها غلطی نمی تواند بکند بلکه خود عامل عقب ماندگی است
حجت الاسلام سید حسن جلالی  استاد دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:آمریکا جنایت کار به تعبیر امام راحل شیطان بزرگ است و شیطان بزرگ مثل شیطانی که خدا خلق کرده فقط شلوغ می کند اما در عمل هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الا سلام سید حسن جلالی با اشاره به اینکه صدای آمریکا صدای دوهل تو خالی است تصریح کرد: آمریکا دروغ هایی را بزرگ جلو می دهد در حالی که در واقعیت این نیست و تبلیغات آن دروغ است.

وی اذعان داشت: امریکا تنها در بحث رسانه ای هالیوودی قدرت دارد و می خواهد مردم جهان را نسبت به خود بتراسند .

حجت الا سلام جلالی با اشاره به اینکه آمریکا هر کشوری که برود تنها برای آن کشور درد ساز می شود و هم برای سربازان خود مشکل به وجود می اورد عنوان کرد:  آمریکا نه تنها هیچ غلطی نمی تواند بکند بلکه حق خود و سربازان خود را نیز ضایع می کند .

وی با اشاره به اینکه در 13 آبان ماه سه واقعه اتفاق افتاده است اظهار کرد:  13 آبان که به نام تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی نامگذاری شده از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار است.

آمریکا هیچ قدرتی ندارد و در آن شکی نیست

حجت الا سلام جلالی با  بیان اینکه  آمریکا هیچ توانایی ندارد شکی نیست تصریح کرد: آدم باید کج فهم باشد که فکر کند آمریکا می تواند کاری کند و منتظر کمک امریکا باشد.

وی به کلام و موضع قاطعانه حضرت امام(ره) که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اشاره کرد و گفت: ما نیز به تاسی از امام عزیزمان با اطمینان می‌گوییم که اسلام، ابر قدرت‌ها را یکی یکی به خاک ذلت خواهد کشاند چرا که دشمن اصلی اسلام و قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشأن(ص) ابرقدرت‌ها، خصوصاً آمریکا و فرزند ناخلف و فاسدش اسرائیل است.

این استاد  دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ملت ما دشمن شماره یک خود را آمریکای جنایتکار می‌داند و ایستادگی تا آخرین نفس در مقابل آمریکا را وظیفه خود دانسته و شعار مرگ بر آمریکا و فریادهایمان را بر سر آمریکا می کشیم، همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند:«هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید». مصداق بارز این کلام گهربار اقدام دانشجویان مسلمان و مبارزی بود که لانة جاسوسی را اشغال کردند و ملت ایران را بابت این کارشان سرافراز کردند.

حجت الاسلام  جلالی در بخش دیگری از سخنان خود یادوار شد: خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچک‌ترین غفلتی کنیم نابود می‌شویم و باید همانطور که با اعتمادی که به غرب و آمریکا در مذاکرات هسته ای و برجام شد ضربه اش را ملت ایران خوردند، نباید در مسئله FATF وCFT دوباره به آنها اعتماد کرد. در طول تاریخ هر وقت که مسلمانان و دولت ایران به غرب اعتماد کردند شاهد بد عهدی و بد قولی شان بوده ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت مردان آمریکا خوب می دانند که ملت بزرگ ایران مثل یک صاعقه بر سر آمریکا فرود آمده است.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۶:۰۷

28 Dec 2019