23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> چرخش ورزش های فردی به ورزش های گروهی از هدف های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۳۱۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

چرخش ورزش های فردی به ورزش های گروهی از هدف های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: در تلاش هستیم با برگزاری المپیادهای دانش‌آموزی درون مدرسه‌ای و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چرخشی از ورزش‌های فردی به ورزش‌های گروهی داشته باشیم.
چرخش ورزش های فردی به ورزش های گروهی از هدف های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ المپیادهای دانش‌آموزی درون مدرسه‌ای در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد.

 فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پروش چهارمحال و بختیاری امروز در مراسم افتتاحیه المپیادهای درون مدرسه‌ای گفت: توجه به تربیت بدنی و جسمانی دانش‌آموزان لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه در صورتیکه  دانش‌آموزان جسمی سالم داشته باشند می‌توانند در سایر عرصه‌ها موفق عمل کنند، افزود: سابقا به ورزش‌های انفرادی در مسابقات دانش‌آموزی توجه بیش‌تری صورت می‌گرفت.

قائد امینی توضیح داد: در تلاش هستیم با برگزاری المپیادهای دانش‌آموزی درون مدرسه‌ای و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چرخشی از ورزش‌های فردی به ورزش‌های گروهی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شرکت دانش‌آموزان در ورزش‌های گروهی منجر می‌شود دانش‌آموزان شکست و موفقیت را با هم تجربه کنند و در کنار ورزش آموزش‌های لازم برای انجام کارگروهی را یاد بگیرند.

وی در پایان تأکید کرد: استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در المپیادهای ورزشی شناخته و شکوفا می‌شود؛ از طریق شرکت در این المپیاد کم تحرکی که در زندگی آپارتمان‌نشینی بر دانش‌آموزان سایه انداخته است جبران می‌شود.

لازم به ذکر است ششمین دوره‌ی المپیاد درون مدرسه‌ای با حضور 202 هزار دانش‌آموزان دختر و پسر در کلیه‌ی آموزشگاه‌های استان برگزار می‌شود و دانش‌آموزان برگزیده در چهار مرحله مسابقات آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۵:۴۳

26 Dec 2019