۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۳۱۲۸
رئیس بیمه سلامت شهرستان بروجن خبر داد:

افراد با درآمد زیر 2 میلیون تومان در ماه، از پرداخت حق بیمه سلامت معاف شدند

رئیس بیمه سلامت شهرستان بروجن از حذف دریافت حق بیمه از افراد با درآمد زیر 2 میلیون تومان در ماه خبر داد.
افراد با درآمد زیر 2 میلیون تومان در ماه، از پرداخت حق بیمه سلامت معاف شدند
عبدرالرصا بحرینی رئیس بیمه سلامت شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار داشت: افراد و خانوار با درآمد کمتر از 2 میلیون تومان، جز 3 دهک اول درآمدی محسوب شده و از پرداخت حق بیمه سلامت معاف هستند.
 
وی با بیان اینکه پرداخت هزینه کامل بیمه افراد بی بضاعت و کم درآمد بر عهده دولت می باشد، گفت: از دهم آبان ماه 98 و در قالب یک پروژه بزرگ میهنی، کلیه افراد فاقد بیمه مشمول بیمه اجباری سلامت خواهند شد.
 
وی گفت: 8 میلیون نفر در کشور فاقد هرگونه بیمه بوده که با عملیاتی شدن این طرح بزرگ، جمعیت تحت پوشش خدمات بیمه ای در کشور 100 درصدی خواهد شد.
 
رئیس بیمه سلامت شهرستان بروجن همچنین از حذف دفترچه های کاغدی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: برای نخستین بار در استان 71 پزشک و موسسه خصوصی در بروجن، آموزش های مربوط  به آغاز نسخه نویسی الکترونیک را فراگرفتند.
 
بحرینی افزود: بیماران با مراجعه به پزشک و بدون استفاده از دفترچه کاغذی، تنها با دریافت کد 5 رقمی خدمات دارویی، آزمایشگاهی و... را در مراکز و موسسات مجاز سراسر کشور دریافت خواهند کرد.
 
وی با بیان اینکه بیش از 60 هزار نفر از جمعیت شهرستان بروجن تحت پوشش خدمات بیمه سلامت می باشند، افزود: هرماه 1 میلیارد تومان به منظور ارائه خدمات بستری و موقت بیمه شدگان، به بیمارستان بروجن پرداخت می شود.
 
 
انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۳:۴۰

27 Dec 2019