۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۴۳۱۰۷
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجن:

توانمندسازی مددجویان با اجرای طرح راهبران شغلی/استادکاران پای کار آمدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بروجن گفت: با ارائه آموزش های مهارتی و ایجاد اشتغال پایدار، زمینه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان فراهم خواهد شد.
توانمندسازی مددجویان با اجرای طرح راهبران شغلی/استادکاران پای کار آمدند
سعید صابریان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح راهبران شغلی، ورود افراد تحت پوشش به چرخه تولید و اشتغال طی یک فرآیند ارزیابی و مشاوره شغلی می باشد.
 
وی اثربخشی تسهیلات بانکی و پایداری مشاغل ایجاد شده را دیگر اهداف طرح راهبران شغلی عنوان و افزود: مددجویان نیازمند آموزش، پس از فراگیری مهارت ها و دریافت تسهیلات اشتغال، به صورت مستقل ایجاد شغل می کنند.
 
صابریان با بیان اینکه در سال جاری زمینه خودکفایی و توانمندی 20 خانوار تحت پوشش فراهم شده، تصریح کرد: مددجویان با شرکت در این طرح ضمن بهره مندی از آموزش و مواد اولیه رایگان، مشمول دریافت 150 میلیون ریال تسهیلات قرض السنه خواهند شد.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در اجرای این طرح از استادکاران شاغل در حرفه های فرش و گلیم، تابلو فرش، کاشت گیاهان دارویی، صنایع دستی و...  به عنوان راهبران شغلی استفاده شده است.
 
صابریان افزود: مددجو پس از دریافت تسهیلات، زیر نظر راهبر شغلی اقدام به تولید محصول نموده و به عنوان زیرمجموعه فرد کارآفرین، بازاریابی و فروش محصول خواهد کرد.
 
به گفته وی 1600 خانوار در شهرستان بروجن تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده که از این تعداد 900 مددجو در سن اشتغال می باشند.
 
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۵:۴۰

26 Dec 2019