۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۴۳۰۶۳
مديرعامل سازمان صنايع كوچک و شهرکهای صنعتی ایران خبر داد:

استقرار 840 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور/حمایت از واحدهای تولیدی با سپرده گذاری در صندوق ضمانت از صنایع کوچک

مديرعامل سازمان صنايع كوچک و شهرکهای صنعتی ایران از فعالیت 44 هزار واحد تولیدی در 840 شهرک و ناحیه صنعتی مجاز کشور خبر داد.
استقرار 840 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور/حمایت از واحدهای تولیدی با سپرده گذاری در صندوق ضمانت از صنایع کوچک
به گزارش جهانبین نیوز ؛ محسن صالحی نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در نشست با مدیران واحد تولیدی و صنعتی شهرستان بروجن، گفت: ایجاد زیرساخت ها متناسب با توسعه فعالیت صنایع، عمده ترین سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.
 
وی با اشاره به استقرار ۴۴ هزار واحد تولیدی در 840 شهرک و ناحیه صنعتی مجاز کشور، افزود: ۳۷ هزار هکتار از زمین های ملی با انعقاد قرارداد و تفاهم نامه در اختیار واحدهای صنعتی قرار داده شده است.
 
صالحی نیا اضافه کرد: علیرغم تحریم های ظالمانه، 30 هزار واحد تولیدی دیگر نیز با تملک زمین در مرحله ساخت و ساز اولیه، نصب تجهیزات و ماشین آلات قرار دارند.
 
معاون وزیر با تأکید بر نقش دولت در حمایت از استقرار واحدهای جدید التأسیس در شهرک ها و نواحی مجاز، گفت: بخشی از ارزش افزوده پرداختی توسط واحدهای تولیدی صرف تعمیر و نگهداری شهرک های صنعتی خواهد شد.
 
وی افزود: با هماهنگی و نظارت شرکت های خدماتی و پس از تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی، هزینه موجود به چرخه تعمیر، نگهداری، اصلاح و بهسازی شرکت شهرک و نواحی صنعتی کشور بازگشت خواهد خورد.
 
صالحی نیا تضمین تسهیلات دریافتی توسط واحدهای تولیدی از سوی صندوق ضمانت از صنایع کوچک را دیگر حمایت بخش دولتی از تولیدکنندگان عنوان کرده و گفت: سپرده گذاری یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی این صندوق نزد بانک های عامل در خدمت توسعه و رونق صنعت کشور می باشد.
 

انتهای پیام/1030/ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۸:۴۱

26 Dec 2019